Milla-Mamma til 3 Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Venter min 3 om eitt par uker og er då spent på om 3 mann er så fæææææææl fødsel som alle vil ha det til
Kremtopp Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Min første fødsel var lett, min andre var hard og min tredje var den letteste og beste til tross for at den varte 9 timer (stoppet opp ved 8-9cm og måtte ta vannet, da ble jenta født ila 25 minutter. Venter nr4 nå og er spent på hvordan den vil bli. Masse lykke til!
småmåsen Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hatt greie fødsler etter boka med alle 3, men nr. 3 var den mest uforutsigbare. Hadde maserier lenge før det satte i gang, men når det først satte i gang så gikk det fort (20 min. fra vi ankom sykehuset til han var ute, og jeg klarte ikke å beregne hvor jeg var i fødsel) Pressrier og de siste åpningsriene kom i et (i stede for en definert overgang som jeg hadde med de to andre).... men til tross for en noe stressa fødsel så gikk det greit. Nå venter jeg nr. 4 og mitt viktigste ønske for fødselen denne gangen er å komme tidlig inn.. sånn at jeg kan finne meg litt til rette før hun kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå