Millii Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 I natt var jeg våken mesteparten av natta (og er fortsatt,gjesp) med en veldig ubehagelig mage. Det kjennes nesten ut som jeg etser opp innen ifra fra ribbeina og ned. Samtidig er jeg småkvalm, men det hjelper lite og kaste opp. Trust me, I've tried. Og drikke eller spise funker heller ikke, og det er HELT umulig og sove. Noen som har vært borti dette før? Håper virkelig ikke at dette blir nettene fremover.........
siot Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Jeg heller har ikke fått sove i natt pga magesmerter:'( Skjønner ikke hva som skjer. Føler meg enormt sulten, oppblåst og stikninger og noe som ligner kraftige menssmerter. Blir bekymret... Kan dette være normalt? Tenker jeg. Er 5+1 på vei. Håper det er noen her som kan berolige oss:-)
Preggers Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 "Om 100 år er alt glemt", kjent og kjært ordtak
Nikamo Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Kan det være magesyre du sliter med? I så fall anbefaler jeg deg Novaluzid tyggetabletter - jeg spiste de som godteri i forrige svangerskap
Millii Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2012 nå har jeg vært innlagt på sykehuset hele helgen, og det viser seg at jeg har fått magesår En kombinasjon av sterke smertestillende over lang tid og stresset kroppen gikk igjennom forrige uke med nedtrapping og avslutting av smertestillende, finne ut at jeg var gravid osv. Nå får jeg heldigvis syre nøytraliserende og smertene blir mindre og mindre Et stort pluss var at de og tok UL av nedre del av magen for å bekrefte at alt var ok der, så vi fikk se hjertet som dunker <3
siot Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Godt de fant ut hva det var, og at du får behandling:-) håper du blir helt frisk snart;-) og så koselig at du fikk se den lille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå