Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også hatt en ma. Desverre kan man aldri være helt sikkert. Man har faktisk ikke noe barn før barnet er kommet... Men det er mindre sjanse for at det går dårlig hvis man har sett hjertelyden. Desverre var det ikke sånn for meg.

Jeg var på UL i uke 7 og i uke 9, og alt så fint ut. Mini vokste og hjertet slo. Lå å sprella i uke 9, likevel endte det i en ma. Fant det ut dagen før uke 12. Hadde ikke vokst noe siden jeg var på UL sist. Leste flere steder at hvis alt var bra i uke 9 er det ca 1% sjanse for at det ikke går bra. Så jeg var uheldig, men så tenker jeg at da var det helt sikkert noe som ikke var som det skulle, og kroppen rydder opp... eller hvertfall nesten da :)

Nå er jeg 8 uker på vei og håper virkelig det går bra denne gangen :)

Lykke til med graviditeten du og. Og tenk positive tanker. Vi får ikke gjort så mye fra eller til likevel :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975760-hcg/#findComment-144588471
Del på andre sider

Annonse

Syns også stigningen ser fin ut..doblingen bremser når man er ca 6 uker på vei..og når hcg måler veldig høyt..har hørt pver 10000 :) jeg målte med to dager mellom for en uke siden pga en blødning og et lite embryo som var vanskelig å se. Der steg fra 51000-61000 på to dager, og hun som ringte meg (assistent lege) og sa at det var litt lav stigning..så gikk jeg å bekymret meg til ul på torsdag..da sa gyn at stigningen var helt perfekt og ul viste et perfekt embryo med bankende hjerte :) jeg er 8 uker nå og hun sa at dette vil nok gå bra :) (noen garanti har man jo aldri, men jeg slapper mer av nå) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975760-hcg/#findComment-144589288
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...