Gå til innhold

Erfaring med Synarela?

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå på dette i 2-3 uker med oppstart i høstferieuken. Gutten vår har fri og jeg blir alene pga. mannen skal jobbe. Så hva bør jeg kunne se for meg av "reaksjoner"? Jeg forstod jeg kunne få hetetokter og bli sår i nesen, men ikke så mye mer.

Tenker litt på om jeg burde holdt meg hjemme eller hva jeg skal..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975731-erfaring-med-synarela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også hetetokter som det mest plagsomme. Jeg fryser lett til vanlig, så d var en overgang. Ble plutselig kjempesvett og måtte få av meg feks genseren fortere enn svint.

Men en grei bivirkning egentlig. Tror det er verre å plages m humøret.

Ikke for å dra det litt ned her, men når jeg gikk på synarel ble jeg heeelt på tuppa, superhormonell, grein hver dag... Husker jeg så en film med en ape som ble lei seg og jeg sank sammen i husterisk krampegråt i EN TIME! Hehehe, heeelt - gal! :P Og jeg fikk også hetetokter og ble svimmel, men det var psykisk jeg ble mest plaga. MEN nå går det jo greit med de fleste her, så håper det gjør det med deg også!! :) Unngå triste aper!

Annonse

Gjest Trulte med to små
Ikke for å dra det litt ned her, men når jeg gikk på synarel ble jeg heeelt på tuppa, superhormonell, grein hver dag... Husker jeg så en film med en ape som ble lei seg og jeg sank sammen i husterisk krampegråt i EN TIME! Hehehe, heeelt - gal! :P Og jeg fikk også hetetokter og ble svimmel, men det var psykisk jeg ble mest plaga. MEN nå går det jo greit med de fleste her, så håper det gjør det med deg også!! :) Unngå triste aper!

HAHAHA!!! Unnskyld at jeg ler, men den var GOD!!! Triste aper skal jeg holde meg unna på min 17 spraydag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...