Gå til innhold

Stikker i underlivet uke 35+2, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal ringe jordmor..

Hva tenker dere? Modningstegn?

Har prøvd å google, men finner ikke ut av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke dumt og ringe nei :)

Skrevet

her stikker det som bare det....barnet trykker på nerver der nede, kan vel si det er modningstegn...men er du bekymmret skader det ikke å ringe:)

Skrevet

Min jordmor sa det var helt vanlig og at det er modningssmerter.

Har det selv her og der, og det et VONDT

Skrevet
Min jordmor sa det var helt vanlig og at det er modningssmerter. Har det selv her og der, og det et VONDT
Jeg er så spent på hvem som får først!! hehe :D
Skrevet

Stikker her også, og jeg er bare 33+1. Men har skjønt det dit hen at det er normalt! :) Er du bekymret kan det være lurt å ringe å spørre iallefall, det skader ikke.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som opplever stikkingen:-)

Jeg venter med å ringe. Regner med at det er normalt. Har jo noen uker igjen... Hvor lenge før termin blir man moden da? Noen som vet?

Skrevet

Ikke stikking, men kjennes som om noen har drust til meg med et balltre mellom bena.. 34+2 i dag, og slik har det vært i litt over en uke.

Skrevet

Hadde det slik fra ca uke 35 selv. Kjennes ut som nålestikk oppi livmortappen og det er riktig så ubehagelig, men min JM sa det er helt ufarlig og en naturlig del av modningsprosessen frem til fødsel. Selv om du kjenner stikninger nå, trenger det ikke bety at det er noen snarlig fødsel på ferde, men snakk med JM din hvis du er usikker:)

Skrevet
Min jordmor sa det var helt vanlig og at det er modningssmerter. Har det selv her og der, og det et VONDT

Ja jeg og. Bestevenninna mi har termin 4 okt. Kjipt å være den som sitter igjen. He he

Skrevet
Ja jeg og. Bestevenninna mi har termin 4 okt. Kjipt å være den som sitter igjen. He he
Oj så moro, hehe ..:D må huske å oppdatere her hvis det skjer noe da;D
Skrevet
Oj så moro, hehe ..:D må huske å oppdatere her hvis det skjer noe da;D

Det skal jeg. Det må du og :) første mann til mølla. He he

Skrevet

Helt vanlig i følge jordmor her - babyen er borti nerver.

Fint at det er vanlig, men er ikke noe mindre vondt var min respons. :P

Skrevet

Sånn har jeg det også, stikker og presser på der nede, men er visst helt normalt!Utrolig ubehagelig da.... er 37+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...