Gå til innhold

Tvillingene mine er født! Uke 31!

hamarmamma87desemberspire

Anbefalte innlegg

Jentene mine fikk det travelt og bestemte seg for å komme nå,da jeg akkurat hadde nådd uke 31. Fødte på vanlig måte,det gikk fort for seg og er så stolt av at det gikk så bra. Fikk ingen rifter eller noen ting :) Jentene ligger trygt i kuvøser og er stabile. De er verdens fineste selvfølgelig ;) Så små,så perfekte <3

Fortsetter under...

Ja,de gjorde det. Jeg fikk plutselig vondt på søndag,så begynte vannet å gå,rant masse vann og blod. Da var det rett på sykehuset og der ble det avgjort at jeg måtte på sengeleie på sykehuset fram til fødsel. De sa at de ville ha ungene i magen til uke 34 og så sette i gang fødsel etter det. Jeg har da ligget i fire dager og lekket vann og blod,men ikke hatt rier. Men torsdag ettermiddag satte riene i gang og da gikk det fort. På kvelden hadde jeg 3 cm åpning og under en halvtime senere var det 8 cm og rett etterpå full åpning. Før jeg visste ordet av det drev jeg og trykket og etter bare et par trykk kom tvilling 1 ut i hodeleie. Legen satt med hånda så og si langt oppi meg for å ordne med nr 2 som lå i seteleie. Jeg ble irritert over å ha mannens hånd romsterende rundt i meg så da de sa jeg skulle trykke så bestemte meg meg for at nå ville jeg ikke mer,nå skal den ut! Trykka med krefter fra himmelen og de rakk vel egentlig ikke å gjøre så mye før ungen skled ut i superfart i en helt vridd stilling med rumpa først. Samboern så det hele og sa det var helt vilt å se nr 2 komme ut slik,hehe. De kom med bare 4-5 min mellomrom. Jeg fikk ikke en eneste rift og er storfornøyd. Jentene er stabile og jeg gleder meg til å følge dem framover,de er så fine allerede :)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...