Gå til innhold

Ord ul med Trillingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble satt tilbake 14 dager, friske raske babyer. Jenta i midten, har skjev navlestreng feste, men vi håper hun får nok næring hele veien. Elles var søsteren akkuratt like stor, siste ville ikke vise seg frem. Så der får vi vente å se om 14 dager, på neste ultralyd. Det skal sjekke gjennomstrømming i navlestrengene da, og lengde, vekt osv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt med oppdateringene dine. Veldig kjekt å lese at alt er bra :)

Hvordan er formen din da? Føler selv at det noen ganger er tungt, og jeg har bare 1 i magen. Håper du er i fin form.

Skrevet
Så kjekt med oppdateringene dine. Veldig kjekt å lese at alt er bra :) Hvordan er formen din da? Føler selv at det noen ganger er tungt, og jeg har bare 1 i magen. Håper du er i fin form.

takk :D joda formen er i grunn bra. Eneste jeg kan "klage" på, er akutt lavt blodsukker, hoven under etg og at jeg ikke kan gå mere enn 10-15 min om gangen ( pause) osv :) men alt i alt, koser jeg meg med barna og magen :D

Skrevet
Å sÅ spennende med trillinger! Lykke til :D

tusen takk :D

Skrevet

så spennende :D grattis :D håper den siste er mer vilig neste gang da ;) lykke til :)

Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Så spennende åfølge med på deg :) godt å høre at alt står bra til :) kan jeg spørre om hvilket sykehus du hører til? :)

Skrevet (endret)

Hehe takk :-) hører til Haukeland :-)

Endret av snart3-4-5barnsmor.87
Skrevet

Blir spennende å følge med!

Skrevet

Spennende:) og gratulerer med tre! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ble satt tilbake 2 uker på fredag, så er 16+2 i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...