Gå til innhold

Ny termin med Trillingene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med tre barn som vokser fint:)

Får omtrent samme termin vi da, men jeg skal tilbake for å få termin om to uker, siden den lille i magen ikke var så stor som menstermin tilsa. Foreløpig er min termin 12. mars i stedet for 24. februar.

Gratulerer med tre barn som vokser fint:) Får omtrent samme termin vi da, men jeg skal tilbake for å få termin om to uker, siden den lille i magen ikke var så stor som menstermin tilsa. Foreløpig er min termin 12. mars i stedet for 24. februar.

spennende, håper alt er vell :D jeg har en del mage ( syntes jeg da ;)...) vist du vil se kan du kikke på bloggen min :D frumamma.blogg.no :D

Blir spennende å følge bloggen min:) Syns det er ganske utrolig når du klarer å få fem barn ETTER at jeg fikk mine to første. Min yngste kommer til å være 4 år når neste kommer. Og jeg synes ikke det er så lenge siden hun ble født. Ser ikke for meg at det er mulig å få fem barn på så kort tid:)

Hadde egentlig en til i magen, men spontanaborterte for noen uker siden. Den andre klamrer seg fast fremdeles, så jeg bare håper det går bra. Fremdeles litt redd for å tro det går bra, men håpe kan jeg iallefall.

Du har for øvrig en god del mer mage enn meg.

Blir spennende å følge bloggen min:) Syns det er ganske utrolig når du klarer å få fem barn ETTER at jeg fikk mine to første. Min yngste kommer til å være 4 år når neste kommer. Og jeg synes ikke det er så lenge siden hun ble født. Ser ikke for meg at det er mulig å få fem barn på så kort tid:) Hadde egentlig en til i magen, men spontanaborterte for noen uker siden. Den andre klamrer seg fast fremdeles, så jeg bare håper det går bra. Fremdeles litt redd for å tro det går bra, men håpe kan jeg iallefall. Du har for øvrig en god del mer mage enn meg.

krysser fingrene masse for deg :D

vi er virkelig i sjokk selv, for nr 1 og 2 var planlagt. 3-4-5 kom helt utav de blå. blir jo bare 1 år og 4-5 mnd mellom minsten og trillingene ( glad han kan gå, for han er nesten like tung som broren på 3 år)

masse lykke til :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...