Kæmma og trultene Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg er helt avhengig av å kunne lukte på enten grønnsåpe eller Palmolive kjøkkensåpe med lime!! Elsker duften og kan føle meg helt uvel hvis jeg får behovet og sitter feks på t-banen.... Har vurdert å ha med en liten krukke å lukte på hahaha. Flere??
Lulle_06_09_13 Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Hihi,sniker inn fra 2.trimester.. Jeg elsker f.eks lukten av bensin,alt av sterke lukter som er fy fy...f.eks syns jeg det lukter godt i parkeringshaller (æææsj...) Det er vel greit at vi har gått over til diesel bil
Kæmma og trultene Skrevet 28. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2012 Haha, ja jeg glemte sykkelkjellerlukta!! Merkelig greie og det har kommet plutselig nå siste ukene
Elsa88 Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Parkeringstunnel lukten... Skikkelig kjeller lukt. Men det var den tiden jeg gikk til jobben Og har vært sykmeldt i 7 uker så savner deg lukten.
santhe Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg liker også sterke lukter! Å kjellerlukt! Samboeren snuser en snus som heter fresh white, og jeg hata den lukta før. Nå kan jeg omtrent sitte å sniffe oppi snusboksen! Men han nekter meg som regle det. Hehe
Frø73 Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Jeg kunne flyttet inn på Biltemabutikken, for der inne lukter det himmelsk! Og jeg drømmer om skikkelig potetkjeller-lukt.... Men snakker ikke så veldig høyt om det. Hehe....
Elsa88 Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Nå fikk jeg lyst hjem til mamma For de har en gammel potetkjeller
Vilde2012 Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Åh jeg elsker også skikkelig god kjellerlukt! Jo lengre døra har vært igjen, jo bedre! Stikker av og til innom boden hos foreldrene mine for å lukte litt, og der kunne jeg stått i evigheter hadde det ikke vært for at jeg føler meg litt merkelig som i det hele tatt går inn der bare for å stå og lukte Bensinlukt er også farlig godt, men der gjør jeg mitt beste for å la være siden det er såpass sterkt. Jeg elsker forresten også lukten av kaffe! Men bare kvernet kaffe, FØR den kokes. Kaffe i seg selv drikker jeg ikke. Merkelig.,
MGA Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Åhh, lukten av vaskemidler (den blÅe jif og klor spesielt) kjeller kalk lukt, bensin, spylervæske, høst lukt som kommer pÅ kveldstid nÅr temperaturen synker og verkstedslukt! *sniffer i evigheter*
Sarabi* Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Og jeg synes cognac lukter faaaaantastisk...:-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Bensin, ah... Deilig lukt
Ccpiah Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Hehe.. hiver meg å ilag med dere, elsker bensin, maling, limtuber,o.l alt lukter fantastisk... Mn har lagt min elsk på "muskel rub" kremmen med Eucalyptus og menthol lukt, må inn å sniffe litt på den daglig:P Ikke bra:/:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå