Gå til innhold

Noen som vil tippe/se på fødselsdato for meg? uke 39 nå. Ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Noen som vil se hvilken dato nurket mitt kommer?

uke 39 i dag, så termin er bare 9 dager unna.

Håper på å gå i fødsel av meg selv, har seteleie baby enda og om det ikke går i gang så blir det ks en uke på overtid omtrent...

vekt og lengde må du gjerne prøve på :)

Ser tilbake :)

Fortsetter under...

Du må si fra om noe av det stemmer Hehe

Når jeg tenker på vekt popper 3680 inn i hodet mitt og så ser jeg for meg at det er jente og at det blir keisersnitt

Endret av Dumle82

kan du se hva du får opp på meg? laget en egen tråd på det... Tror pendelen svarer det jeg vil når jeg spør på meg selv hehe

klaffer/klaffet det har eggløsning nå i dag hehe.... har trua på det og føler det er jente, men kanskje jeg inderst inne håper jente og jeg vet jeg håper at det klaffer denne gangen...

Hehe, satt og lurte på om du ville at jeg skulle se på noe tilbake :)

Jeg får også opp klaff nå jeg også, og jente. spennende :) Mulig du tror så hardt på det selv at jeg ikke klarer å få opp noe annet ;) Men kan du ikke si ifra hvis det ikke stemmer da, for da kan jeg heller prøve igjen neste syklus ;)

Er jente jeg venter på, iallefall ifølge gyn :) Krysser fingrene for fødsel snart jeg! ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Hvordan gikk det? har du fått baby nå? stemte noe?

klarte se at du skrev du fikk henne i natt den 6. var det på den 5. eller 6 hun kom? hvordan var str?

Endret av Dumle82

Hei dumlesnuppa! :) Beklager, hadde helt glemt å gi tilbakemelding! :) Du hadde iallefall dønn rett på 2 av 3! :) Det ble ikke keisersnitt, jeg fikk vidunderet ut på naturlig vis, i full fart tilogmed :)

Men hun kom faktisk den 6. og veide 3680g så du var virkelig flink! :)

Shit så kult... Kjekt at du slapp Ks, men kult at datoen og vekten ble riktig...

Jeg er nervevrak i testeland... Tatt 10 tester i dag, noen svake og noen mer tydelige, men positive... Tror du det går bra?

kult at du traff så bra ja! Vekt er jo helt umulig å si egentlig, så den var mest utrolig ;)

Fikk det veldig positivt opp sist, var jo så sterkt at jeg lurte på om din entusiasme "påvirket" meg, så jeg vil tro at dette går finfint :) Har du mistet eller noe fra før?

Annonse

Takk! :)

blir mindre forumtid på meg fremover, så dere får sende en pm om dere skal vite sikkert at jeg ser det ;) hihi

Lykke til med graviditeten dumle, og lykke til med prøvingen zassy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...