Gå til innhold

Et spørsmål til dere som ikke bruker såpe på kroppen, ikke noe hets, bare nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
Haha! Rumpe lukter... rumpe! Har du aldri lukta det, anonym? Jeg er en lukter jeg da, MÅ lukte pÅ det meste ;)

Kan ikke si jeg har luktet frivillig pÅ en rumpe nei :)

Men lukter det vondt? Eller bare pÅ samme mÅten som en penis lukter penis uten at det er en vond lukt?

Kan prøve meg: Det er en søtlig lukt med et lite hint av avføring, kan ikke si det er en god lukt nei. Men det lukter jo ikke direkte bæsj heller da, de som tenner på rumpeslikking synes sikkert det er en del av dealen :P

Skrevet
Haha! Rumpe lukter... rumpe! Har du aldri lukta det, anonym? Jeg er en lukter jeg da, MÅ lukte pÅ det meste ;)
Kan ikke si jeg har luktet frivillig pÅ en rumpe nei :) Men lukter det vondt? Eller bare pÅ samme mÅten som en penis lukter penis uten at det er en vond lukt?
Kan prøve meg: Det er en søtlig lukt med et lite hint av avføring, kan ikke si det er en god lukt nei. Men det lukter jo ikke direkte bæsj heller da, de som tenner pÅ rumpeslikking synes sikkert det er en del av dealen :P

æh... Jeg tenner pÅ rimming og en normal rumpe lukter ikke avføring, nei. Og vi bruker ikke sÅpe i kaviarstjerna ;)

Lurer pÅ hygienen pÅ den du har luktet pÅ, om det luktet avføring og søtt??

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
Kan ikke si jeg har luktet frivillig pÅ en rumpe nei :) Men lukter det vondt? Eller bare pÅ samme mÅten som en penis lukter penis uten at det er en vond lukt?
Kan prøve meg: Det er en søtlig lukt med et lite hint av avføring, kan ikke si det er en god lukt nei. Men det lukter jo ikke direkte bæsj heller da, de som tenner pÅ rumpeslikking synes sikkert det er en del av dealen :P

æh... Jeg tenner pÅ rimming og en normal rumpe lukter ikke avføring, nei. Og vi bruker ikke sÅpe i kaviarstjerna ;)

Lurer pÅ hygienen pÅ den du har luktet pÅ, om det luktet avføring og søtt??

Åh det er mange forskjellige, blant annet kjenner man ofte mer kroppslukter enn man kanskje ønsker når man står på trange bad og tørker pasienter etter dusj...der man selv har vasket dem. Men det er kanskje min opplevelse av lukten, mulig andre synes det lukter annerledes. Godt er det ikke i hvertfall, for min del altså.

Skrevet
æh... Jeg tenner pÅ rimming og en normal rumpe lukter ikke avføring, nei. Og vi bruker ikke sÅpe i kaviarstjerna ;) Lurer pÅ hygienen pÅ den du har luktet pÅ, om det luktet avføring og søtt??
Åh det er mange forskjellige, blant annet kjenner man ofte mer kroppslukter enn man kanskje ønsker nÅr man stÅr pÅ trange bad og tørker pasienter etter dusj...der man selv har vasket dem. Men det er kanskje min opplevelse av lukten, mulig andre synes det lukter annerledes. Godt er det ikke i hvertfall, for min del altsÅ.

De jeg har vært sammen med har luktet tilnærmet ingenting, eller kanskje svakt av den samme lukten en penis har.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
æh... Jeg tenner pÅ rimming og en normal rumpe lukter ikke avføring, nei. Og vi bruker ikke sÅpe i kaviarstjerna ;) Lurer pÅ hygienen pÅ den du har luktet pÅ, om det luktet avføring og søtt??
Åh det er mange forskjellige, blant annet kjenner man ofte mer kroppslukter enn man kanskje ønsker nÅr man stÅr pÅ trange bad og tørker pasienter etter dusj...der man selv har vasket dem. Men det er kanskje min opplevelse av lukten, mulig andre synes det lukter annerledes. Godt er det ikke i hvertfall, for min del altsÅ.

De jeg har vært sammen med har luktet tilnærmet ingenting, eller kanskje svakt av den samme lukten en penis har.

Vel, det er jo bra da, om du tenner på sånt ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva slags grusomheter som skjer dersom man vasker underlivet med såpe? Det høres jo ut som det er rene giften man utsettes for.

Nå har jeg brukt vanlig, parfymert dusjsåpe på hele kroppen i hele mitt liv og aldri hatt noen problemer med det. Har sjelden sopp og aldri tørr hud. Jeg skjønner jo at noen er mer sensible enn andre, men her virker det da som det gjelder de aller fleste? Hva er dere lagd av egentlig :P

Skrevet
Kan noen fortelle meg hva slags grusomheter som skjer dersom man vasker underlivet med såpe? Det høres jo ut som det er rene giften man utsettes for. Nå har jeg brukt vanlig, parfymert dusjsåpe på hele kroppen i hele mitt liv og aldri hatt noen problemer med det. Har sjelden sopp og aldri tørr hud. Jeg skjønner jo at noen er mer sensible enn andre, men her virker det da som det gjelder de aller fleste? Hva er dere lagd av egentlig :P

Såpe har for høy PH (Dette gjelder også de fleste underlivsåpene) som KAN tørke ut og irritere. Det gjelder ikke alle.

Jeg får sopp av å vaske meg med intimsåpe. Og ja, jeg har prøvd alle varianter.

Problemet i denne tråden er at "såpefanatikere" mener vi som ikke bruker såpe må lukte og være urene. Det er feil.

Du sier: "hva er dere lagd av", noen har sensitiv hud, slik er det faktisk bare.

Fint for deg at du ikke får sopp og tørr hud. Jeg slet veldig med sopp i underlivet, kuttet ut såpe og har nå ikke hatt sopp en eneste gang på 10 år. Har dog ikke tørr hud noen steder på kroppen, bare et sensitivt underliv (Tåler heller ikke tamponger)

Nå får folk på begge sider bare forstå at folk gjør forskjellige valg. Det gjør ikke noen skitne/illeluktende/dumme/osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...