Forsvarsfrue^^ Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Samboer har endelig sagt at om 6 mnd starter prøvingen for fullt igjen;D åja, det føles uendelig lenge igjwn til for meg, men får bare nyte å være oss to og planlegge framtiden med evt salg av leilighet og se om set blir huskjøp her hjemme eller om vi satser på caribien fra juli/august neste år;) Tia flyger for tiden, så selv om alt skriker inne i meg at 6 mnd er lenge, vet jeg jo at dette vil gå fort:) *positivehjørnet i dag* Blir derfor lite aktiv her fremover, men følger selvfølgelig med dere hærlige damer og håper alle for deres ønske oppfyllt:)
blå2010+rosa2013 Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Så bra. Har lenge lurt på hvordan det går med deg Når du har mye å gjøre så får man satse på at de 6 månedene går fort Krysser fingrene for at det er deres tur da Klem
Forsvarsfrue^^ Skrevet 28. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2012 Ja, håper tia fortsetter å flyge, så skal det nok gå supert dette:) Hvordan går det med deg blå?
blå2010+rosa2013 Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Her går d bra. Vært på UL og sett på lille spiren. Er nå 9+3 Du bor i nord om jeg ikke husker feil?
Forsvarsfrue^^ Skrevet 28. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2012 Så bra:) Gleder meg til oppdatering underveis:) Ja, holder til i bodø Og du?
På vei igjen <3 Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Jaa! Jeg har lurt sånn på hvordan det går med deg, Stinea! Nå ble jeg glad. Gleder meg masse til dere skal begynne prøvingen igjen
Forsvarsfrue^^ Skrevet 28. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2012 Ja, gleder meg stort jeg og:p hehe Hvordan går det med magen din da, på vei igjen? Lenge igjen til ordinær ul? Følger med dere så godt jeg kan på 1.tri:) God helg til dere begge:) Klem
På vei igjen <3 Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Magen min vokser og trives. Har 3 uker og 3 dager igjen til ordinær ul. Da får vi se om jeg har rett ang kjønnet i magen. Blir spennende! Gleder meg såå mye til å begynne å følge deg her inne God helg til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå