Gå til innhold

Doppler :-) fant hjertelyd med en gang.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en Babysound på Arieshelse.no. Veldig fornøyd! Har hørt hjertelyden siden uke 13, da jeg kjøpte den :) Ser den er på tilbud nå, så den koster 421,50 for å være nøyaktig... :)

http://www.arieshelse.no/produkt/fosterlyd-graviditet-baby/fosterlyds-doppler-m-display-inkl-a-krem

Annonse

Takk:D da bestille jeg en!

Mh, du, forresten, det følger med en krem, men jeg vet ikke om det er meninga man skal bruke den når man bruker doppleren... Den er ikke så god til annet enn som bruk til fuktighetskrem ;) Jeg vil anbefale å kjøpe et glidemiddel, det funker veldig bra for meg i hvert fall :)

Babyolje/matolje var igrunnen et bedre tips! Men pass på at det ikke blir for vått og renner overalt. Det blir noe søl! Jeg hører alltid hjertelyden på soverommet, da naboene kan se inn i stuevinduene her (ubehagelig...), så da er glidemidlet lettere tilgjengelig for min del (beklager detaljene, heh) :)

Jeg syntes den var fryktelig vanskelig å finne i uke 13. Jeg lette og lette, i sikkert halvannen time. Men så fant jeg den, og det var såååå verdt det! Det tok ofte opptil en times tid med leting helt til uke 15-16, men nå finner jeg den i løpet av sekunder! Er bebis våken, er h*n vanskeligere å få tak på, men det var mest før. Nå er det gøy når h*n er våken (er 18 uker imorra), for da kan jeg høre spark også! Det tror jeg ikke at jeg kunne før. Og når jeg finner hjertelyden, lar h*n meg få høre noen sekunder, men så piler han avgårde! Han piler sjeldent langt da, men det er så gøy å høre! Jeg tror nok jeg hører h*n mye bedre nå, selv når h*n er våken, fordi h*n er så mye større :)

Hvor langt er du på vei?

Nå vet jeg ikke om det er meg du sikter til:P men jeg er straks i uke 16:) så hjelper seg! Har bare troen på at jeg kan roe meg litt mer ned til tider om jeg kan bekrefte her hjemme at det lever noen inni der, værtfall frem til jeg kjenner spark å sånn:D blir litt bekymret i blandt. Er vell alltid litt sånn med førstemann vill jeg tro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...