Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Dette er noe jeg ofte får kommentarer på, tenkte at litt av grunnen kanskje er at hårfargen kræsjer litt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg er ganske blek i ansiktet, og føler meg freshest med lysest mulig hår. Jeg har ganske mørkt til vanlig, men striper/bleker det jevnlig og føler meg friskere da. Og, nå er jo selvbruningskrem - eller fuktighetskrem med brunende effekt i det minste - min følgesvenn.. :-)
L-8 Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Jeg synes det ser helt kårny ut med lys hus og lyst hår, alt går liksom i ett! Nå kommer det jo Ann på fargetonene dine, men jeg tror at en mørk blond/lys blond vil være heldig. Hvis ikke du har en type stil der blek hud og mørkt hår blir stilig. Det krever jo litt av klær og sminke...
Himmel og hav Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Blek hud og rødt hår er jo en klassiker! http://www.imdb.com/media/rm816677376/nm0376716
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 blek hud blir veldig frisk med en lys, karamell tone, litt varme toner. gjerne med lyse reflekser..Hilsen frisør.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 blek hud blir veldig frisk med en lys, karamell tone, litt varme toner. gjerne med lyse reflekser..Hilsen frisør. Eh....frisør -det kommer jo veldig an på hudtone til denne personen. For noen vil det bli totalt kræsj med varme farger. Er jo ofte slike feilvalg som gjør at en person er litt blass ut.v Er jo ikke mulig å si hva som vil kle hi uten å vite noe om hudtonen hennes.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Jeg er egentlig blondine og ganske blek i ansiktet.. føler meg mye freshere etter at jeg begynte å farge det brunt, faktisk.. Trodde før at det kom til å kræsje skikkelig, men det ser ut som om jeg får mer farge i ansiktet av det Fikk mer oppmerksomhet som brunette også
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 ville sagt meg enig nr 5 personlig, men gå til en frisør
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Eh.. Dette er en nettside.. jeg svarer på generellt grunnlag.. Det individuelle her får frisøren til HI ta seg av. Det forstod du nok, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Eh.. Dette er en nettside.. jeg svarer på generellt grunnlag.. Det individuelle her får frisøren til HI ta seg av. Det forstod du nok, tenker jeg. Hilsen #5 . Frisøren.....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Jeg er ganske lys i huden og er naturlig blond, men jeg ser nesten syk ut med min naturlige hårfarge. Når jeg farget håret litt mørkere (mørk blond/lys brun) fikk jeg masse komplimenter på at jeg fikk mer farge i ansiktet og ser freshere ut. Ellers så gjør jeg som en over her og sverger til fuktighetskrem med selvbruning i
Line-mamma til to herlige Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 jeg er bleik og har mørkt hår! Mellom 2 og 3 på fargeskala. Altså brunsort:) får alltid komplemanger jeg da, å med litt solpudder i kinna er man jo alltid fresh!
Magia Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Gå for rødt! Jeg er supermisunnelig på de med blek, glatt hud. Har så lyst på rødt hår selv, men siden jeg lett blir brun og har stygg hud, ville det ikke gitt meg den looken jeg er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå