Gå til innhold

Er jeg seint ute???

Anbefalte innlegg

Jeg er straks i uke 24, og har ikke kjøpt noe til babyen ennå. Har lånt vogn og bilsete, men ellers er den store kjøpelysten fortsatt fraværende.

Noen av de på jobben min er litt småbekymra for at jeg ikke har kjøpt inn en eneste sokk. Selv mener jeg at jeg fortsatt har gooood tid :)

Er jeg helt på jordet, eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975470-er-jeg-seint-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nei, du har 3,5 MÅNEDER til termin :)

Men om du har tenkt Å kjøpe noe i utlandet - vogn, bilsete osv. - ville jeg nok ikke ventet sÅ alt for lenge. Det kan jo faktisk hende at fødselen starter før planlagt, og da er det dumt Å stÅr uten noe utstyr :)

Jeg har nesten alt klart og er i uke 21. Hehe. Men det er ikke fordi jeg er stresset for å ikke rekke det, men vil spre kostnadene utover og i tillegg er det jo så gøy å velge ut babyting :D Men du er nik helt normal og har masser av tid enda :) Kos deg med shoppingen når du begynner :)

Endret av AnneS

Nei du har fortsatt god tid :) Eneste grunnen til at jeg har ALT i hus allerede (er bare 15+6), er fordi det er femte førsøket på å få en liten og jeg kjøpte litt utstyr etter hvert hver gang ;) så denne gangen blir det ikke noe handling :P

men det er jo lurt som hun over sier, å spre kostnadene litt slik at du slipper å kjøpe alt på samme tid :)

Annonse

Da vi hadde vært på ultralyd, og fått konstatert at det var en gutt, så gikk vi å kjøpte noen bodyer på salg i "riktig" farge og mønster. Og så har vi fått en haug med arveklær, og en seng. Men ellers har vi ikke kjøpt noenting, goooood tid enda!! :) Og jeg er i uke 22.

Vi håper å få litt i julegaver (termin 1 feb), og det som vi ikke har fått da, kan vi sikkert kjøpe i januar. :)

Nei du har fortsatt god tid :) Eneste grunnen til at jeg har ALT i hus allerede (er bare 15+6), er fordi det er femte førsøket på å få en liten og jeg kjøpte litt utstyr etter hvert hver gang ;) så denne gangen blir det ikke noe handling :P

men det er jo lurt som hun over sier, å spre kostnadene litt slik at du slipper å kjøpe alt på samme tid :)

Du er gravid etter ivf du også? Har vært mange forsøk her også, men jeg har aldri turt å kjøpe noe ved forsøk.

Skal snart handle litt altså, men føler ikke at jeg må riktig ennå. Skal snart ha litt ferie, og da skal jeg handle litt :)

Du er gravid etter ivf du også? Har vært mange forsøk her også, men jeg har aldri turt å kjøpe noe ved forsøk.

Skal snart handle litt altså, men føler ikke at jeg må riktig ennå. Skal snart ha litt ferie, og da skal jeg handle litt :)

Nei, her er det god gammeldags sengekos som har æren alle fem gangene, har bare hatt 2 SA samt 2 MA/dødfødsler. Så har vært så langt som tredje trimester to ganger, og handlet da inn en del :)

Handler ikke denne gangen, men kun fordi jeg faktisk ikke trenger noe mer ;) Like positiv til at det vil gå bra denne gangen, til tross for tidligere motgang.

Blir det første for deg også ? :)

Endret av håpefull<3

Aha! Skjønner!

Det må være forferdelig tungt å miste så sent i svangerskapet. Denne gangen skal det gå bra :)

Ja det blir første barnet mitt. Mannen min har en tenåring fra tidligere. Det har vært en lang vei hit, og noen ganger lurer jeg på om jeg EGENTLIG har skjønt at det som sparker i magen er en baby som etterhvert skal ut. Min baby :wub: Skjønner jeg det ikke før fødsel får jeg iallefall en kraftig realitetsorientering da :D

Aha! Skjønner!

Det må være forferdelig tungt å miste så sent i svangerskapet. Denne gangen skal det gå bra :)

Ja det blir første barnet mitt. Mannen min har en tenåring fra tidligere. Det har vært en lang vei hit, og noen ganger lurer jeg på om jeg EGENTLIG har skjønt at det som sparker i magen er en baby som etterhvert skal ut. Min baby :wub: Skjønner jeg det ikke før fødsel får jeg iallefall en kraftig realitetsorientering da :D

ja det er mildt sagt grusomt, men det er helt utrolig hva man kommer seg gjennom med tiden til hjelp ;) og ja, denne gangen skal det gå bra :) blir første for både meg og mannen, veldig spennende :)

Ja tipper det er herlig for deg å kjenne liv !! :D hehe, når babyen kommer ut vil du nok innse det :P masse lykke til videre :)

Annonse

Hadde ingenting fra før da dette er første, og hadde egentlig ingen planer om å kjøpe noe før etter første ul iallefall.. Men, ha rvært på ferie i Florida de to siste ukene og klarte ikke å holde meg;) Ble en ganske god haug med litt rosa, litt blått og litt nøytralt ;) Forsvarer handlingen med at vi har flere venner om også er gravide og da må man jo selvfølgelig ha gavene klare..! Hehe.

Noe jeg skulle tenkt på på forhånd var derimot hvor billige vogner osv var der borte! Hadde nok vært mye å spare, men man vet o lite om kvaliteten da. Ikke sikkert de ville vært gode nok for norske forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...