Gå til innhold

Når man ikkje klarer å velge, kan man da

Anbefalte innlegg

sette sammen de to navna man liker?

Har lagt min elsk på Kornelia og Hermine, mannen lika begge men har ikkje villa sagt kass av dei han lika best...

Så tenkte eg, kan man kombinere dei?

Og kom da på NELIA HERMINE

Funka d, eller ikkje? :)

-Må legge til at eg ve ha et navn som ikkje alle har, men som ikkje er SÆRT!

Fortsetter under...

Helt ærlig ville jeg heller gått for Kornelia Hermine, stilig navn:-)

Et annet forslag Nelly Hermine -eller stavet Nellie Hermine?

tenkte at Kornelia Hermine blir for tungt..vil bruke begge navna..takk for forslaga men d må bli Nelia eller Kornelia. I mitt hode funka ikkje Nelli

Nelia Hermine er like tungt som Kornelia Hermine i daglig bruk.

Siden du ønsker å bruke to fornavn ville jeg valgt noe som klinger bedre/lettere sammen. Tenk så mange ganger i løpet av en dag noen kommer til å snakke/rope/heie til barnet ditt. I bhg. - på skolen - overalt.

Annonse

ville kun valgt Hermine. Liker ikke Kornelia videre, føler det er litt rart på norsk, og at smmensetningen av bokstaver gjør det til et "tungt" navn.

Men det vigtigste her er at DU (og papsen) er fornøyde, alle vi andre venner oss til deres valg etterhvert :)

Masser av lykke til med valget

Nelia Hermine fungerer fint, men det er tungt hvis du tenker å bruke begge til daglig. Ser ikke helt for meg at andre barnehagebarn, lærere etc vil snakke om Nelia Hermine. Da blir det nok bare Nelia.

Jeg ville valgt bare Kornelia. Kjempeflott navn!

Men bare Nelia eller bare Hermine er også fint.

Jeg ville definitivt gått for Kornelia Hermine :) Nydelig navn - både sammen og hver for seg. Nelia Hermine går forsåvidt, men synes ikke det er enklere enn det fulle navnet. Og så tror jeg det fortere blir kun det første navnet når det er kort faktisk.

Synes ikke Kornelia Hermine var spesielt tungt, og uansett venner man seg til det aller, aller meste :)

Annonse

Nelia er stilig! Syns Nelia Hermine funker fint jeg! Samme med Kornelia Hermine!

Og om dere vil bruke begge navnene til daglig så går det helt fint! Jeg jobber i barnehage og har vært borti mange lange dobbeltnavn hvor begge navnene skal brukes - og det går helt fint det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...