Gå til innhold

Navn som passer til Charleen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjenner ei som heter henriette chareen..syns det er veldig fint..ellers kan jeg foreslå Ada Charleen,Ida Charleen,Anna Charleen..ja,egentlig er det mange forslag..

Ida Charleen er det ei i bygda som heter, så jeg syns kanskje det blir litt rart å kalle ungen det. Men Ada Charleen syns jeg var kjempe fint :)

Beklager, men uansett hva du setter foran Charleen blir resultatet megaharry. Charleen ødelegger et hvert annet navn med mindre du drømmer om å få en superbabe/bimbo.

Skjønner ikke hvorfor noen mener Charleen er harry, kjenner ei jente som heter Ida Charleen, og jeg syns det er dødsfint.

Annonse

Jeg må si meg enig med vipsenmamma her. Synes også dette ikke fungerer i det hele tatt, og ja det "harry" og gir meg assosiasjoner i retning mor=16år. Selvfølgelig er det viktigst at dere liker navnet, men akkurat dette synes jeg ble veldig rart....

Charleen er et engelsk navn som ikke fungerer så bra på norsk. Litt som Steve, Elijah, Sienna osv...Selvfølgelig om en av foreldrene er utenlandske stiller saken seg annerledes. Hvorfor ikke gå for charlotte som ligner?

Uansett Lykke til :)

Har vært så forelsket i Charleen navnet siden jeg var 17, og nå er jeg godt oppi 20 årene. Så jeg tror nok jeg går for det navnet :)

Godt oppi 20årene? Ifølge nicket ditt er du født i 90, som vil si 22 år?

Jeg synes Charleen er harry, dessverre. Men gå gjerne for det du liker best :)

Charleen er finest med fransk uttale framfor engelsk (at man uttaler charlen og ikke charlin) Synes det er rart at så mange her inne som kjenner noen som heter det skrevet på den måten, da det er sjeldent ;) Gå for Charleen, hun vil få et fint navn som ikke så mange andre har!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...