Mandalas Skrevet 28. september 2012 #26 Skrevet 28. september 2012 Jeg er nok like gal som unormal anonym her. Jeg tenker at hvis noen virkelig ville prøvd å få med seg et av disse barna, så hadde de klart det. greit at man skal være forsiktig og oppmerksom, men det tror jeg alle er nå. selvsagt bra at politiet setter inn ressurser siden dette uansett skaper frykt, men jeg er mer skeptisk til medias rolle.. Spesielt hvis det virkelig er sånn at politiet er redd for en smitteeffekt. for som en skrev, så var hvertfall et av tilfellene ikke ett kidnappingsforsøk.
Elina Skrevet 28. september 2012 #27 Skrevet 28. september 2012 Huff, her var det faktisk en gutt som ble lokka til seg på skolen, og spurt om å være med hjem av en eldre mann. Han kom gående tilbake mot skolen med godteri. Synes det er kjempeekkelt!! Han burde selvfølgelig ikke blitt med, men hva hendte egentlig. Ble gutten skadet eller hadde han bare et hyggelig besøk hos en eldre mann og fikk noe godt? Alvorlig talt, så naiv er det rett og slett ikke lov å være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå