Gå til innhold

Negativ test 5 dager etetr IKM, men....

Anbefalte innlegg

INGEN tegn til TR!!!! :(

Begynner å bli litt frustrert kjenner jeg. Tok test på mandag, den var negativ. (Følte da selv at jeg med sikkerhet var gravid)

Ikke fått mens, bare svak brun spotting litt sånn her og der, men veldig lite. Og veldig øm og vond nederst i magen :( Ikke sånn øm som når mensen er på gang, men sånn at det gjør vondt å reise seg fort/stå oppreist lenge/vanskelig å sitte på huk fordi det gjør vondt

Ble liksom superskuffa når testen var negativ, men så lenge TR ikke kommer og alt dette rare skjer så får man jo håp igjen. Selvom man sier til seg selv at man ikke er gravid.

GI MEG STYRKE!!!!

Trenger å få TR nå!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975309-negativ-test-5-dager-etetr-ikm-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det asså. Er litt i samme båt igrunn.

Bare at jeg rett og slett ikke har peiling på når tr skal komme siden jeg har så lange ustabile sykluser. Nå har jeg har el lignende smerter nederst i magen i 2 dager og de har vært mere intense enn til vanlig. Også hatt kvalme og hodepine og må ofte tisse.

Har tatt tester jeg og, men får kun en veldig svak skyggestrek. Er så utrolig utålmodig, vil ha positiv test nå. Frykter lissom bare at tr kanskje kommer etterhvert, blææ.

Hold oss oppdatert da om hvordan det går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...