Gå til innhold

Skal vi "bytte" spådom?

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål jeg lurer på, å jeg ser gjerne tilbake :)

1. Jeg er snart ferdig i permisjon, å skal egentlig tilbake i gammel jobb. Sendte ut en søknad på ny jobb på mandag, å skal levere en søknad i en klesbutkk i dag. Får dere opp noe rundt dette? Vil jeg få napp?

2. Når ser dere ny graviditet på meg? Vi skal ikke begynne å prøve før neste år, samboer vil ikke begynne før om et år, mens jeg vil gjerne begynne mot våren. Hva får dere opp? Kjønn? :-) 260188

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975290-skal-vi-bytte-sp%C3%A5dom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får at du får jobben du nettopp søkte på og at du blir gravid i juli 2013... Bruker pendel og er ganske ny på det..

Vanskelig å vite på meg selv da.. Om jeg får svaret jeg vil ha eller om det er det jeg ønsker..

Blir jeg gravid denne prøveperioden, eggløsning i dag.. Og hvilket kjønn.. 2 jenter fra før og jeg er født 23.08.82...

Har en god følelse men muligens ønsketenkning..

Takk for at du så på meg, så spennende! :))

På ditt spørsmål så er jeg litt i tvil jeg! . Jeg følte ja, mens korta sier nei.MEN november og desember mnd er veldig positive, får opp ønske som går i oppfyllelse. Kanskje du blir gravid i november, å finner det ut i desember! En ting jeg og korta er enige om er at det er en liten gutt :) Er også mye som skjer i januar, det blir en travel mnd for deg. Skal du ut på en kortere reise eller noe? Du får på en måte en ny start, i en positiv retning.

Tror alle disse korta henger sammen i forhold til graviditeten!

Men håper jeg tar feil da, å at du har blitt gravid nå, masse lykke til! Gi meg gjerne tilbakemelding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...