høstenerher Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Da jeg var på toalettet tidligere i dag så jeg at det var kommet tre bittesmå (knappenålshode-størrelse) blodflekker i truseinnlegget mitt... Har aldri hatt noen form for blødninger de to andre gangene jeg har gått gravid. Er i uke 33 nå. Erfaringer noen?? Har ikke hatt sex på lenge, så det kan det ikke være.
Elsa88 Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Det kan være tegningsblødninger Hadde dette selv i uke 34 er nå i uke 37
kaklemor Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Har hatt det selv.. Jeg tror jeg er litt sår rett og slett for jeg tisser i hytt og pine.
nicki82 Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Stemmer også for tegningsblødning, men ikke la deg lure - fikk også det for et par uker siden...nå er det 4 dager igjen til termin, og ingen tegn til at babyen vil ut
høstenerher Skrevet 27. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2012 Takk, er ikke kommet så mye mer.. Håper jo ikke på fødsel riktig enda;)
Bustetroll Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 hadde dette selv forrige uke i uke 32.. jeg var veldig hoven der nede den dagen,så tror kanskje det kan ha kommet av det.. følte meg veldig sår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå