Gå til innhold

Jada, er det omgangsyken jeg har fått nå da? :(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Igår var jeg veldig "dårlig" ikke syk, men hadde veeeeldig vondt i magen og fikk støt inni musa når jeg gikk. Når jeg skulle legge meg fikk jeg sinnsykt vondt nede der som rumpesprekken starter (det som vises hoss rørleggere hvis dere skjønner :P ) og fant ikke en liggestilling som var god.

Idag har jeg fortsatt veldig vondt nede i magen, spesielt når jeg går. Men tror det er bekkenløsningen :( men er unnskyld veldig løs i magen, vert og "tømt" meg 2 ganger og er ikke i form. Men tror ikke jeg har feber, i så fall ikke skyhøy :/

Er bare 31+4 men er ikke gøy å bli syk når du er gravid :/

Fortsetter under...

Huff god bedring til deg. Men er det ikke sånn at når du blir syk så får babyen antistoffer av deg og holder seg mer frisk når han/hun kommer ut?

Håper du blir fort bra igjen, for man trenger virkelig ikke flere plager nå. Har mer enn nok med å være gravid ;)

Jeg har vært kvalm i natt, og sovnet ikke før i 3 tiden. Grøss, fikk halsbrann også, så det føltes som om ting var på vei opp hele tiden. Jaja får slappe av i dag, og fortsette å telle dager til vesla kommer ut ;) Du får tømme deg helt,så blir du sikkert bedre igjen ;)

Ja det er nok det. Jeg hadde forkjølelse ei uke, og da regner jeg med at vesla ikke får det med det første ;)

Kan ikke klage jeg, for jeg har bare hatt halsbrann et par ganger i mitt liv. Var usikker på om jeg hadde hatt det før, men fant fort ut at det legger man merke til når man først får det. grøss

Har det roet seg med magen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...