Gå til innhold

ultra svaak strek!

Anbefalte innlegg

Hei! tok en test for to dager siden og den var svaaaak positiv tror jeg.. skal ha tante til helga, så har klart å holde meg til nå uten å ta ny test.. tenker det blir en i morgen, fredag :) spent! noen med erfaringer på dette området? svaaakt positiv før ikm... tenker det kanskje kan være skyggestrek, men har et lite håp kanskje :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975213-ultra-svaak-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk veldig svak strek sist jeg var gravid, ca dagen da mens skulle kommet. Den var så svak at jeg nesten trodde at jeg innbilte meg at jeg så den, at det var synsbedrag, fordi jeg hadde sett for lenge på den der streken som alltid kommer ;) Men den ble sterkere etter noen dager! Får håpe ikke tanten kommer og at streken vises litt bedre i morgen, lykke til!! :)

ikke bra bilde jeg vet. Men klarer noen se noe der i det hele tatt? den tok jeg i går.. samboeren fikk to tester i fanget av meg og jeg ba han finne den som hadde den ultra tynne streken. Tissa på to samme dag, en var kritthvit negativ, mens den på den andre jeg tok før på dagen kom det en svaaak en fram. Han så med en gang hvem som var hvem. tenker jeg skal ta til helga igjen.. fjernet hormonspiralen for litt over en mnd siden og fikk ikm rett etterpå. Så den skal komme igjen rundt helga... tvitvi.. :)post-850790-0-43274800-1348773772_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...