Gå til innhold

Hva er velvære for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en tur i skogen?

frisøren?

sunt kosthold?

å se bra ut? altså med de rette klærne,skoene og vesken som står i stil?

Hva er velvære for deg,og hva gjør du for å føle deg bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velvære for meg er veldig mange av disse tingene.

Jeg liker å alltid se ordentlig ut. Det vil si at jeg alltid er nøye med å ha brynene nappet og farget. Dette gir meg en god og frisk selvfølelse.

Jeg barberer legger og tar vare på kroppen min med vanlige hudpleieprodukter.

Bruker shampoo og balsam + hårkur fra frisøren. Det samme gjelder stylingprodukter.

Jeg er nøye med at håret ser ordentlig ut, og er hos frisøren hver 6 uke.

En god parfyme betyr også mye for selvfølelsen, samt at klær,sko og veske skal stå i stil.

Selvom jeg er nøye på alt dette, så er også velvære for meg å tilbringe tid i stallen med hesten min, på trening og tur med hundene våre, og på korte og lange turer i fjellet.

Kosthold er også viktig, å vi lever mest mulig økologisk og lager maten fra bunnen. Unngår sukker,hvitt mel og melk til daglig,og er glade i og lage sunn og god mat.

Trening er viktig, den kommer på plass både via trening med hundene,i stallen og noen dager i uka på treningsenteret.

Alt i alt så er det liksom hele "pakka" som er viktig for meg, og både de små og de store tingene.

Skrevet

Velvære for meg er å føle meg bra med meg selv og veien dit svinger gjerne innom frisøren, hudpleier og treningssenter!;) Det kan også være en god natts søvn med en rolig lang frokost, et nytt strøk neglelakk eller det å kunne ta seg en god lang dusj med peeling og hårkur. Skal jeg skjemme meg ordentlig bort bestiller jeg hodebunnsmassasje og hårkur hos frisøren. DET er digg det!

Skrevet

Når jeg er smerte og kvalmefri (har skjedd et par dager de siste 5 årene) og jeg føler at kroppen fungerer!

Skrevet

Velvære er å sove en hel natt, uten å bli vekt av noe som helst, og gjerne sove til jeg våkner av meg selv:)

Det er også å ha en kjempe treningsøkt, gå hjem, ta en lang dusj og legge seg i nyvasket sengetøy.

Velvære for meg er også å kle seg i helt nye klær og faktisk være fornøyd med det man ser i speilet, for så åpne en god flaske vin sammen med venner

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Må signere annie ovenfor; å sove en hel natt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...