Gå til innhold

Synes dere Jentenavn eller guttenavn er vanskeligste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sia vi veit d e ei jente så hakje vi hatt dilemmaet me å finne både guttenavn og jentenavn..når d e sagt så e navn vanskelig...og når eg har ei jente fra før så er d vanskelig å finne et like fint navn, samtidig som d skal passe med søskene...

Synes det er mest vanskelig med guttenavn. Men da fordi jeg finner så få jeg liker! Jentenavn har jeg plenty av, men de er ikke særlig aktuelle! :)

Ikke sant :) Er helt umulig innimellom,jeg liker for mange jeg da :). Jentenavn var lett :). Oki ,synd de ikke er aktuelle da

Sia vi veit d e ei jente så hakje vi hatt dilemmaet me å finne både guttenavn og jentenavn..når d e sagt så e navn vanskelig...og når eg har ei jente fra før så er d vanskelig å finne et like fint navn, samtidig som d skal passe med søskene...

Ja det forstår jeg :) er vel vanskeligere når det er søsken også ja.

Annonse

Utrolig mye mer vanskelig med guttenavn enn jentenavn. Har det også slik at vi finner maaange jentenavn vi liker, men knapt nok guttenavn som vi kunne tenke oss å bruke...

Ja enig, jentenavn var enkelt,men guttenavn,utrolig vanskelig

Annonse

Vi sliter mest med jentenavn akkuratt nå. Vi har funne to guttenavn som er aktuelle og bare et jentenavn som er "greit" nok... Vil ikke ha et navn som er "greit" nok, så jeg må nok finne meg en navnebok eller noe for å finne flere jente navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...