Gå til innhold

sunket mage, snart fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev akkurat et innlegg om det selv :) Magen har sunket langt ned de siste to ukene og er nå 35+3. Var på svangerskapskurs i går og ble fortalt at om magen synker så er det ingen indikasjon på at fødselen er rett rundt hjørne :( så forbereder meg på å gå tiden allikevel, alt som skjer før får være en bonus :)

Jeg er 39+3 og føler at magen ikke har sunket ennå.

Men vanskelig å se syntes jeg.

Venninna Mi fødet 2 uker før termin. Hun sa hun følte magen sank drastisk dagen før fødsel. At magen nesten lå mellom beina.

Ikke vet jeg :)

Annonse

jeg er 37+2 og synes ikke at magen min har sunket :( men hodet er festet og alt. Så håper at denne vil synke snart :)
Spennende! :-) Håper vi slipper å gå over vertfall! Det er kjedelig..

Ja det håper jeg og at vi slipper :)

Åja. Hadde et lite hÅp om at fødselen nærmet seg, er utolmodig allerede;-) gikk 9 dager over termin med første mann og da sank ikke magen før etter termindatoen. Men men, det skjer ikke noe før snuppa er klar uansett;-)

HÅper fødselen nærmer seg jeg ogsÅ, sÅ vi fÅr ta det som et godt tegn :) Det gÅr da riktige veien og det er noe som skjer, sÅ feil er det jo ikke uansett ;) Men det var visst med dette som med slimproppen at det var ikke noe sikkert tegn pÅ at ting kommer til Å skje veldig snart, kan fortsatt gÅ uker...

Men hÅper virkelig at det heller blir noen dager før termin i stede for noen dager over, for oss alle :)

Forbereder meg pÅ Å gÅ til termin. Fødte en uke før med førstemann og tenkte nok litt for positivt om Å føde før termin med andre mann Å, sÅ de siste to ukene jeg gikk med han var laaange... Han kom to dager over UL termin. SÅ denne gangen forbereder jeg meg pÅ det verste og hÅper pÅ det beste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...