Gå til innhold

Dere som prøver å bli gravide, kjenner dere stikkninger i området hvor eggstokkene ligger gjennom hele syklusen?

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner stikkninger i område som jeg regner med er eggstokkene. Og dette kjenner jeg gjennom hele syklusen. Kan kjenne at det er litt småvondt og det er på begge sider gjennom syklusen. Det er ikke mer eller mindre vondt på den ene eller den andre siden.

Har du det slik?

Fortsetter under...

Hei :) Jeg kjenner det også på begge sider gjennom syklus.. kanskje noe mer når tanta nærmer seg :)

Kjenner du det hele tiden? altså, ikke heeele tiden, men omtrent hver dag liksom? å like etter tantebesøket også? ;)

Jeg kjenner det stikker og av og til svake murringer hele tiden, hele syklusen. Lurer på hva det er som skjer der inne hver eneste dag :)

Jeg også.. ;) Godt å høre at det ikke bare er meg.. blir nesten litt bekymret jeg. Men skal til gyn om ikke så lenge, så jeg får spørre litt om det da :)

Annonse

Jeg kjenner bare stikk på høyresiden ved EL

For meg stikker/er det vondt kun på hø. side og ved annenhver EL. Har ikke tatt ELtest denne pp og har ikke hatt stikninger så vet ikke om det var EL. (to pergotime denne mnd)

Noen andre som har tatt ELtester og fått utslag selv om du ikke kjenner noe stikking/smerter?

For meg stikker/er det vondt kun på hø. side og ved annenhver EL. Har ikke tatt ELtest denne pp og har ikke hatt stikninger så vet ikke om det var EL. (to pergotime denne mnd) Noen andre som har tatt ELtester og fått utslag selv om du ikke kjenner noe stikking/smerter?

Jeg har fått pos el.test uten stikkninger i hele tatt.

For meg stikker/er det vondt kun på hø. side og ved annenhver EL. Har ikke tatt ELtest denne pp og har ikke hatt stikninger så vet ikke om det var EL. (to pergotime denne mnd) Noen andre som har tatt ELtester og fått utslag selv om du ikke kjenner noe stikking/smerter?

Jeg har fått pos el.test uten stikkninger i hele tatt.

Ok, takk for svar -da får jeg satse på at jeg hadde det denne mnd også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...