Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på mitt fjerde ivf forsøk og fikk ut 9 egg. Bare fem befruktet, fått to tilbake og to på frys. Har kommet til rd 4 og sitter her med menskramper allerede. Frykter mensen kommer , men er ikke det fryktelig tidlig? Fått blødning først på dag 14 på de tre tidligere forsøkene. Noen som skjønner no av dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975063-nok-et-fors%C3%B8k-i-vasken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ila alle disse syklusene med tenking og fundering over hva jeg kjenner og ikke kjenner innsett at alt kan skje uten at jeg er gravid. det er så utrolig mye forskjellig som kan skje fra syklus til syklus. regner med at dette skyldes delvis alle hormonene vi stapper i oss.

jeg har også hatt menskramper så tidlig, men de ikke vært så kraftige at jeg har følt at jeg måtte ta smertestillende. mest murring liksom. denne gangen hadde jeg menssmerter første gang på søndag, og det var 6 dpo. regner med at det tilsvarer rd 4 ved ivf?? jeg har enda ikke fått ut noe som helst av verken blod eller brun gugge. noe som har skjedd før uten at jeg var gravid.

samtidig er det mange som jo skriver at de har hatt menssmerter og trodd at mensen var på vei, men at de faktisk var gravide.

så det at du har menskramper nå regner jeg med at man ikke kan ta som et tegn på noen av delene. det sier oss egentlig ingenting. dessverre. jeg har liten tro på at du kommer til å få mensen allerede. virker litt rart. kanskje vil du få det sånn som jeg har hatt det siden søndag. med litt menssmerter hver dag men uten noen tegn til mensen i form av blødninger.

jeg håper selvfølgelig at det hele ender i at dette for deg betydde at du faktisk er blitt gravid!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...