Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe ull kan i tørketrommel, det står på plaggene. Tror Devold kan, men jeg har aldri puttet ull i tørketrommel. Ellers så går det meste inn... Til og med en del vanlige klær (bomull) som det står ikke kan i tørketrommel. Det har gått veldig bra.

Annonse

Ull skal vanligvis ikke i tørketrommel (står på lappen på tøyet om det kan eller ikke), det kan krympe helt forferdelig, og man kan ødelegge fibrene i stoffet eller noe slikt...

Her går alt i tørketrommelen (unntatt tynne ullplagg som stilongs etc, men ullsokker fyker rett inn, og enkelte syntetiske plagg, som sambos treningsskjorter), men når tøy er helt nytt, lufttørker jeg det som oftest de 2-3 første gangene, så det blir minst mulig krymp i tørketrommel. Ikke at jeg har opplevd å krympe så veldig mye heller, men det er kjipt om det skjer!

Gratulerer med trommel! :)

Vi har også tenkt å investere i det, fortrinnsvis kondenstrommel.. Vanskelig å vite hva en skal velge, noe med god energiklasse og god kapasitet står på ønskelista.

Hva valgte dere? Er det evt noen som har merke å anbefale?

Vi er veldig fornøyd m Miele vaskemaskin iallefall..

Gratulerer med trommel! :)

Vi har også tenkt å investere i det, fortrinnsvis kondenstrommel.. Vanskelig å vite hva en skal velge, noe med god energiklasse og god kapasitet står på ønskelista.

Hva valgte dere? Er det evt noen som har merke å anbefale?

Vi er veldig fornøyd m Miele vaskemaskin iallefall..

Takk:) er veldig fornøyd.

Kjøpte en av Merket Samsung. Syntes den er kjempe grei.

En kamerat som har peiling sier at de fleste merker man har hørt om er bra.

Men at wierlpool (om jeg husker merket riktig), kandy, blomberg og andre sånne rare merker bør man holde seg unna.

Vår bruker 2,90 i energi, så bruker litt. Men var klasse A eller B.

Skal man ha de som bruker mindre så koster de mer.

Men lønner seg jo etter mange bruk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...