Gå til innhold

Er denne positiv??

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle laget et innlegg om dette...

Er den øverste testen positiv?

post-42-0-85052800-1348653270_thumb.jpg

Testen i midten tok jeg først.. Så ut som det skulle bli strek, men tror den er ødelagt for det er masse farge midt i feltet.. Men ingen strek.

La ved en ekstra blendahvit test nederst for å se forskjellen.. Klarer ikke bestemme meg om den øverste er falsk eller ekte. Må nevne at jeg aldri har hatt falske tester før, uansett hvor lenge jeg har latt de ligge! I tillegg så er det enda to-tre dager til IKM, så det er nok enda ganske tidlig. Tenker å invistere i en CB i løpet av helga, men er jo spent på om det kan slå ut på BL tidligere:) Har såklart masse symptomer, men har også mensmurringer.. Så det kan være at TR er på vei. ååå, så spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974951-er-denne-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

HI

Iiik blir helt fra meg når dere sier den er positiv:) Mannen sa det samme! Har tatt tre tester etterpå som har vært negative, men det er enda tidlig så det er vel ikke så rart. Skal ta en ny i morgen tidlig, er veldig spent på den! Men jeg blir ikke overrasket om den også er negativ, har ikke ikm før i helga så..:)

Jeg sier jeg skal vente til helga og, men tenker nok at det blir 1 mindre pinne igjen etter morgendagen ;) kjenner også at jeg har veldig ømme bryst, og humøret ikke er helt på topp.. ikke langt fra latter til gråt, og slik har det vært de to andre graviditetene og.. men vanskelig å skille mellom pms og graviditet og da.. har desse symptomene i mindre grad da også.. :/ hehe... må nok vente og se :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...