Gå til innhold

14 uker - mage - klær

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i dag 14+2, og merker veldig godt at buksene begynner å stramme og bli ubehagelige. Føler plutselig at jeg ikke har "en tråd å ha på meg". Magen er ikke veldig stor, men er slank fra før så det merkes.

Synes det er ALT FOR tidlig å kjøpe typiske gravidklær, så mitt spørsmål er; hvordan kler dere dere? Kjoler, skjørt? Hvor shopper dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974942-14-uker-mage-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt mammaklær allerede. Det er absolutt verdt det å gå til innkjøp av noen behagelige plagg.

I 1. trimester kjøpte jeg endel løse topper, men nå ser jeg allerede at de er blitt for korte. I dag kjøpte jeg faktisk den første mammagenseren ;)

H&M har noen gode mammabukser som det er strikk i livet på. De har jeg brukt i mange uker allerede. I dag ble det en typisk mammabukse på meg også.

Jeg er bare 13+6, men jeg venter nr fire så magen er godt på plass allerede ;)

Må innnrømme at jeg har gått over til gravidbukse, men ellers går jeg i litt vide skjorter og gensere.. Er bare 11+5 og ikke "kommet ut av skapet" for omverden enda :) Kjøpte meg to bukser fra Boob (Treggings) og de er FANTASTISKE!! Føler liksom ikke at de er så "gravide" og "mammaete".. Har ikke kjøpt så mye gravideklær til overkroppen i mine 2 foregående svangerskap, men kjøpt ting som jeg synes funker bra til ammming senere (skjorter og sånn). Liker ikke å trekke opp så magen er "blottet", enda jeg nok ikke er av de som skal klage mest over magens utseende etter 2 svangerskap :)

Annonse

Jeg bruker tights/strømpebukse og lang genser til vanlig, så det kan jeg fortsatt bruke. Kjenner at strømpebuksa strammer over magen i dag (14+1), så må vel gå over til mammastrømpebukser. Har også kjøpt en mammabukse (slim leg, sort dongeri) på HM, og den er helt fantastisk, og billig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...