Gå til innhold

Må bare spørre, hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang i måneden. Hater å skifte på senga, men deilig med rent sengetøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 14.dag. Vi er da ikke så skitne! Skjønner ikke dere som skifter flere ganger i uken (hvis dere ikke må). Vaskemaskinen må jo gå konstant hos dere?!?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Minst tre ganger i uken, gjerne mer, men jeg vet at jeg er ekstrem.

Gjest Trulte med to små
Skrevet
Minst tre ganger i uken, gjerne mer, men jeg vet at jeg er ekstrem.

Ja,da er vel du vant til duften av nyvasket sengetøy! ;) Hva med mnadag-tirsdag-onsdag ovs sengetøy? en for hver dag! Og vil du være litt vill og galen for å forvirre din mann ( om du har ) så bytter du bare rundt på dagene ;) Lurt?

Gjest Trulte med to små
Skrevet

MANDAG, skulle det stå! Hva med et skrivekurs til meg? ;)

Skrevet
Skifter ca hver 10 dag og mannen mener det er unødvendig, og at mannfolka på jobb sier de bytter på senga 1 gang i måneden:(( Kjenner med engang når sengetøyet er skittent og sover skikkelig dårlig i både svettelukt og snørr og tårer som er gnidd inn i sengetøyet!

Omtrentlig som du, hver uke eller ca 10 dag. Oftere om det er skittent fra typisk feber eller pollen, men veldig sjelden lengre.

Men vasker hus veeldig sjelden.

Skrevet

Pørver å skifte hver 14 dag, men det kan fort gå tre uker også.

Skrevet

Ikke ofte nok! Er noe av det kjedeligste jeg vet om, vasker heller hele huset enn å skifte på senga og vaske sengetøy :P

Skrevet

Hver 14 dag .. Søndagene er skifte på senger-dag :-)

Skrevet

Hver 14.dag her, oftere ved behov. Husker jeg bodde i kollektiv med en som ikke skiftet sengetøy på flere måneder...næææsty!!

Skrevet

2 ganger i uka. Elsket å legge meg i rent sengtøy.

Skrevet

Kommer faktisk an på hvilket sengetøy som er på, hva det er for stoff i det. Men et sted mellom 7.-14. dag.

Skrevet

Kan gå flere måneder mellom hver gang her.

Skrevet

Ca en gang i mnd. Ser at det er litt sjelden.

Skrevet

Sengtøyet vårt ligger på mellom 7 og 10 dager. Barna sitt ligger på ca 14 dager.

Skrevet

Sengetøyet til både oss og ungene skiftes annenhver helg ca., eller oftere ved behov:-)

Skrevet

skifter på mitt annen hver uke ca :)

på jenta mi sin seng skifter jeg hver uke, og oftere ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...