Gå til innhold

Formen er fullestendig på tryne.. detta ekke gøy! Dagens sytemeld!

Anbefalte innlegg

Kvalm kvalm kvalm og null energi! Ligger på sofaen stort sett hele tiden og føler alt er kjipt! Klarer virkelig ikke glede meg over svangerskapet.. Først all usikkerheten om alt er bra pluss møkka fomn. Dette svangerskapet er hvertfall ikke som noen av de andre og desidert det verste til nå :-\ Hva gjør man å få opp energi og bli kvitt kvalmen a? Gruer meg som fy til i morra på jobb.. skjønner ik åssen jeg skal komme meg igjennom

Fortsetter under...

jeg tror jeg blir mere kvalm og trøtt når jeg er sliten, igår var jeg het ferdig, lå å sov hele dagen, idag derimot er formen bra, bare litt småslapp...

prøv å få deg masse søvn å se om det hjelper??

Jeg er også kvalm, svimmel, trøtt og alt som følger med det... Får bare tenke at det er verdt det:)

Så fort 1 åringen dupper på dagtid (har barn nr.1 hjemme, siden jeg bare jobber om natta) , så slenger jeg meg ned på sofaen også:-p

Hihi, fant ut i går at frossen frukt hjalp litt mot spyinga da:-)

Jeg er også kvalm, svimmel, trøtt og alt som følger med det... Får bare tenke at det er verdt det:) Så fort 1 åringen dupper på dagtid (har barn nr.1 hjemme, siden jeg bare jobber om natta) , så slenger jeg meg ned på sofaen også:-p Hihi, fant ut i går at frossen frukt hjalp litt mot spyinga da:-)

Takk for svar! :) Utrolig hvor hormonell man kan være asså :P hihi :) Var oppe og spiste i natt og det hjalp faktisk mot kvalmen for meg :)

Jeg var superkvalm forrige svangerskap og lå kun på sofaen og klare ikke spise noe særlig annet enn salt chips... Kastet opp nesten hver dag. startet fra midten av uke 6 ca.

Denne gangen er det litt bedre. Men det er klart, når man har en 1-åring fra før er situasjonen litt anderledes. Det går bare ikke å ligge på sofaen hele tiden. Det jeg gjør anderledes denne gangen når jeg er kvalm, jeg spiser, spiser og spiser..hehe. Og det hjelper. Når jeg er "ny-mett" er jeg ikke noe kvalm. Så selv om tanken på mat er helt forferdelig og jeg føler for å brekke meg bare tvinger jeg i meg mat og da hjelper det faktisk. Prøv det, selv om mat ikke frister!! Lett fordøyelig mat :)

Huff, kjenner meg så igjen..selv om jeg nå(takk og lov) etterhvert begnner å komme tilbake til livet igjen. Har vært kanondårlig, mye værre enn tidligere svangerskap, og bare syns synd på meg selv og heller ikke klart å virkelig glede meg over graviditeten. Men er enig i det som allerede er nevn, mat(norske røde epler nam nam) og hvile....og akupunktur ble virkelig vendepunktet for min del.

Annonse

ÅÅÅÅh, det er synd Å si, men nÅ reddet dere nesten dagen min.. Litt trøst Å se at det er flere som er helt pÅ felgen. Jeg sover masse hver natt, men har ikke mulighet til mye hvile i løpet av dagen (er hjemme med en pŨtre og en pÅ ett... hurra!) Spiser og spiser, men er like kvalm... Grrrr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...