Gå til innhold

Hvor mange dager har vi igjen til termin da jenter? 26/9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- 3

Og var på sykehuset på sjekk i dag og fikk vite at det vil nok ta litt tid før noe starter uansett.

Er så deprimert og lei meg, gruer meg så sinnsykt til fødselen og så vil den aldri starte. Og babyen bare vokser og vokser. Er jo bra det da, men er så redd!!!

Mister lysta på hele greia. :-(

- 3 Og var på sykehuset på sjekk i dag og fikk vite at det vil nok ta litt tid før noe starter uansett. Er så deprimert og lei meg, gruer meg så sinnsykt til fødselen og så vil den aldri starte. Og babyen bare vokser og vokser. Er jo bra det da, men er så redd!!! Mister lysta på hele greia. :-(

Det høres ikke noe godt ut nei. Håper den starter fort uansett. Ikke mange dagene igjen nå så har du gullet i armene :)

2 dager - men regner nesten med å gå over siden jeg omtrent ikke har noen tegn på at noe skal skje med det første...

samme her, 2 dager igjen og null tegn til noe start =(

masse lykke til

Lykke til du, og alle som venter... Håper så inderlig at jeg slipper overtid siden jordmor tipper rundt 4 kg på baby nå.. Holder det, for å si det sånn...

Annonse

2 dager - men regner nesten med å gå over siden jeg omtrent ikke har noen tegn på at noe skal skje med det første...
samme her, 2 dager igjen og null tegn til noe start =( masse lykke til
Lykke til du, og alle som venter... Håper så inderlig at jeg slipper overtid siden jordmor tipper rundt 4 kg på baby nå.. Holder det, for å si det sånn...

uff ja de skal tross alt ut også =/ hehhehe min ligger vel også rundt det

- 3 Og var på sykehuset på sjekk i dag og fikk vite at det vil nok ta litt tid før noe starter uansett. Er så deprimert og lei meg, gruer meg så sinnsykt til fødselen og så vil den aldri starte. Og babyen bare vokser og vokser. Er jo bra det da, men er så redd!!! Mister lysta på hele greia. :-(

Det høres ikke noe godt ut nei. Håper den starter fort uansett. Ikke mange dagene igjen nå så har du gullet i armene :)

Takk :-)

Ja, jeg kan bare håpe at jeg modner raskere enn hun trodde og at de estimerer feil ( skal visst være over 4 kg)..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...