HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Noen flere barnehagearbeidere her?
snuppo Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 jobber i barnehage noen ganger, menst på bosenter
HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2012 Jobber med småbarn og er 10 uker på vei.. Skal tilbake i jobb neste uke, og mange sier til meg- du må IKKE løfte.. Er det virkelig sånn? Ingen lege har sagt det til meg.. Dette har jeg jobbet med i 8 år, så ikke noe nytt for meg.. Går ikke å bærer kontinuerlig .. Noen med erfaring?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Jeg og jobber i barnehage. Småbarnsavdeling. Sykmeldt 100 % nå pga enorm kvalme. begynner 50% om noen uker. Litt spent, for husker det var tungt i forrige svangerskap, så da fikk jeg tilrettelagt arbeid etterhvert. Det hjalp veldig
HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2012 Oki - men ikke farlig å løfte på disse søte små? Føler jeg må kunne leve som før, hvis jeg ikke får vond rygg e.l.?
blå2010+rosa2013 Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Jeg jobbet i bhg med førstemann og det gikk veldig bra. Barna la merke til det ganske fort da pga jeg ble fortere sliten. Ellers gjorde jeg alt som før men passet på å ta flere, korte pauser.
Fomle84 Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Jobber på småbarnsavd. Er 11 uker og begynt å få problemer med beklenet. Så nå blir d fysio på meg allerede... Løfter minimalt på barna, men må jo ved legging. Setter meg alltid ned på en stol ved påkledning og har de små barna på fanget da. Får se hvor lenge bekkenet orker å jobbe fullt..
Nikamo Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Med mindre du har opplevd blødninger/truende abort, så mener jeg det er ufarlig å løfte; de veier jo ikke sååå mye disse småttisene Har jobber på småbarnsavdeling gjennom to av mine svangerskap, og har nå en snart-toåring i huset - jeg løfter! Men for rygg og bekken sin skyld, så kan du jo prøve å begrense det
HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2012 Har opplevd 2 uker med blødning , men ingen kan si hvorfor og kan ikke se noe sted at jeg har hatt blødning .. UL på mandag viste ett normalt svangerskap
Chelseafan Skrevet 26. september 2012 #10 Skrevet 26. september 2012 Ja Jobber med de minste 0-3. kjempe hyggelig
Nikamo Skrevet 26. september 2012 #11 Skrevet 26. september 2012 Har opplevd 2 uker med blødning , men ingen kan si hvorfor og kan ikke se noe sted at jeg har hatt blødning .. UL på mandag viste ett normalt svangerskap Uff, da var det jo kjempeteit av meg å skrive det med blødninger da Har hatt blødninger i alle tre svangerskapene (håper jeg slipper unna denne gangen) og ingen har vel funnet ut hvorfor... Og ut har det jo kommet friske, velskapte barn!
HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2012 Har opplevd 2 uker med blødning , men ingen kan si hvorfor og kan ikke se noe sted at jeg har hatt blødning .. UL på mandag viste ett normalt svangerskap Uff, da var det jo kjempeteit av meg å skrive det med blødninger da Har hatt blødninger i alle tre svangerskapene (håper jeg slipper unna denne gangen) og ingen har vel funnet ut hvorfor... Og ut har det jo kommet friske, velskapte barn! Ikke tenk på det
Sanna_90 Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Jeg jobber også på småbarnsavdeling. Kun 1 åringer.. Sykemeldt nå pga ekstrem kvalme og blødninger ved anstrengelse. Dette pga moralens plassering da. Håper å snart være tilbake for fullt, men må ta det med ro en stund nå. Legen sa til meg at jeg kan løfte og slikt, mn når kroppen gir beskjed var det lurt å ta d litt med ro. De fleste barnehager er flinke å tilrettelegge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå