Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg leier, nå har det flyttet inn en fyr under meg som røyker som bare det. Det siver sur røyklukt inn til meg, det er det første som møter meg i gangen og ellers er det ille på rom der det er rørsystemer som går mellom etasjene. Som på kjøkkenet og badet. Har snakket med han som eier huset, han skulle si ifra og jeg har snakket med han som har flyttet hit flere ganger, men han bryr seg ikke om hva hverken jeg eller han som eier huset sier. Hva skal jeg gjøre da, noen tips? Jeg har sluttet å bry meg om at ungene kjører diverse kjøretøy over stuegolvet kl 07 på søndagsmorgenen for å si det sånn..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Hvis huseier ikke tillater røyk i huset sitt, så må leietaker føye seg etter det, ellers kan han jo bli kastet ut? For en idiot.. Jeg hadde mast og mast og mast til han gav seg. Vær sta som et esel
Poteta Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Tror jeg ville vurdert å flytte. Røyk lukt er det værste jeg vet. Spesielt hvis det siver inn på soverommet....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Står det ikke noe i leiekontrakten hans om at det ikke er lov til å røyke inne er det dessverre lite både du og huseier kan gjøre. I så fall hadde jeg begynte å se meg om etter noe annet, for hadde ikke utsatt ungene for passiv røyking på denne måten lengre enn høyest nødvendig.
gale damen Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Du får jo flytte, om det er så ille. Det finnes små hus i skogen der man ikke trenger å forholde seg til noen andre i det hele tatt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå