Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker en barnevakt som kan passe min sønn på tre år i fire til fem dager mens jeg er på sykehuset for å føde hans lillesøster. Jeg betaler 6000 kroner for oppdraget. Vi bor på Grønland Torg. Han er i barnehage fra 7.30-16.45 på hverdager, og har annen barnepass i helgene fra 10-16. Unntaket er om det skulle bli 2.11 da barnehagen har planleggingsdag, eller helgen 13. og 14. oktober, da han ikke har annen barnepass. Blir han syk vil han også måtte være hjemme. Jeg har planlangt keisersnitt den 19.11. Det er likevel mer sannsynlig at fødselen vil starte en gang mellom midten av oktober til midten av november, da jeg fødte for tidlig sist. Du kan jo ikke sette av hele måneden til å være tilgjengelig, men det går jo an å ha som et utgangspunkt at du vil være barnvakt, og er det tidspunkter du likevel ikke kan, kan jeg få noen andre til å steppe inn da.

Sønnen min er veldig tillitsfull og synes nye mennesker er spennende. Han er lett å legge.

ønsker du å være barnpasser for oss av og til etterpå også er det en mulighet, men helt valgfritt.

Send en mail til [email protected] om du er interessert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974888-barnepass-i-fem-dager-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...