Gå til innhold

Flere som har hentet ut gratis babypakker?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hentet/fått tilsendt fire av de omtalte babypakkene.

Fire ulike opplevelser, men totalt masse flotte produkter i både småprøver og full størrelse.

Les gjerne min anmeldelse av de ulike gratispakkene her: http://denvoksendemage.blogspot.no/2012/09/hurra-for-gratis-babypakker.html

Som dere ser har Vitus ennå ikke fått orden på babypakkesystemet sitt, så det er nok flere der ute som ikke får hentet ut disse om dagen.

Er det noen pakker i tillegg til disse fire jeg omtaler som dere anbefaler?

Fortsetter under...

Jeg har fått Bam og Libero sin. Libero og Apotek1 sine er best, de har mest i ;)

Ja, Apotek1 vant min lille test :-)

Libero sin har jeg registrert meg for, men kan ikke se jeg har mottatt hentebevis i posten.. Hvor lang tid før termin fikk du ditt hentebevis?

Ja, Apotek1 vant min lille test :-) Libero sin har jeg registrert meg for, men kan ikke se jeg har mottatt hentebevis i posten.. Hvor lang tid før termin fikk du ditt hentebevis?

Jeg fikk Libero's i forrige uke, da var jeg 32 uker på vei :)

Annonse

Har hentet ut de på apotekene, og fått BAM sin. Har fått hentelapp på libero sin pakke, men har vert rundt på et par kiwi butikker på bomtur. Så får prøve på nytt igjen snart. Ellers venter jeg ennå på Rimi sin :)

Grunnen til at Vitus er litt tullete for tiden, er at de skal slutte for en periode med pakkene, sa dem til meg da jeg hentet min.

Gjest Shanti ♥
Mangler bare Rimi sin. De er trege med å sende hentelapp. Er i uke 33+2 nå og venter i spenning ;)

Jeg fikk hentelapp på Rimipakken på dagen 38+0.. tar sin tid! Det var tannkremprøver i den som hadde passet perfekt i fødebagen, men det hadde jeg jo ikke hatt tålmodighet til å vente på, så det hadde jeg allerede kjøpt... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...