Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Say what? Dette var ny info for meg. Jeg har uggs. Nå får jeg ikke sove i natt
Mami_ Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Nå får jeg sikkert halve forumet på ryggen, men jeg må bare: Nei, har ikke UGGs, det er harry
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Say what? Dette var ny info for meg. Jeg har uggs. Nå får jeg ikke sove i natt Skjønner jeg godt! Fæle greier, fæle sko!
Musemorbr / Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Jeg har Emu Australia sko jeg. Men jeg har også uggslignende sko av vaskeekte bjørnepels. Og en usansynlig fin skinn og pelsjakke av reinkalv. Jeg er trippelgrusom. Men så har jeg jo også dunjakke. Kvadrupelgrusom.
Musemorbr / Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Jeg har Emu Australia sko jeg. Men jeg har også uggslignende sko av vaskeekte bjørnepels. Og en usansynlig fin skinn og pelsjakke av reinkalv. Jeg er trippelgrusom. Men så har jeg jo også dunjakke. Kvadrupelgrusom.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit Du Vicky, du Vicky! Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av Who are you?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit Du Vicky, du Vicky! Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av Who are you? Søtt av deg å legge merke til det, fint å bli sett for ikke bare en del av hvem man er ;p
Tigerpote Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Jeg vet godt hva mulesing er, men kan aldri i verden tenke meg at det er brukt på mine uggs. Hvert år kjøper jeg et par til rundt 200 kr, og de varer i ganske nøyaktig to mnd før de går i oppløsning Pleier alltid å kjøpe fake.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Jeg har Emu Australia sko jeg. Men jeg har også uggslignende sko av vaskeekte bjørnepels. Og en usansynlig fin skinn og pelsjakke av reinkalv. Jeg er trippelgrusom. Men så har jeg jo også dunjakke. Kvadrupelgrusom. Driter vel i pelsen, men google da vel, se gjerne en film om det, gjerne mens du spiser kveldsen din :-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit Du Vicky, du Vicky! Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av Who are you? Søtt av deg å legge merke til det, fint å bli sett for ikke bare en del av hvem man er ;p Søtt faktisk... hehe! Og skulle tro du var politiker, ettersom du svarer uten å svare
Von Hertelhofen Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Døm ikke sauen på krøllene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå