Gå til innhold

Mange som har Uggs her?

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen!

Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit ;)

Skrevet

Say what?

Dette var ny info for meg.

Jeg har uggs. Nå får jeg ikke sove i natt :P

Skrevet

Nå får jeg sikkert halve forumet på ryggen, men jeg må bare:

Nei, har ikke UGGs, det er harry :D

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Say what?

Dette var ny info for meg.

Jeg har uggs. Nå får jeg ikke sove i natt :P

Skjønner jeg godt! Fæle greier, fæle sko!

Skrevet

Jeg har Emu Australia sko jeg. Men jeg har også uggslignende sko av vaskeekte bjørnepels. Og en usansynlig fin skinn og pelsjakke av reinkalv. Jeg er trippelgrusom. Men så har jeg jo også dunjakke. Kvadrupelgrusom. :P

Skrevet

Jeg har Emu Australia sko jeg. Men jeg har også uggslignende sko av vaskeekte bjørnepels. Og en usansynlig fin skinn og pelsjakke av reinkalv. Jeg er trippelgrusom. Men så har jeg jo også dunjakke. Kvadrupelgrusom. :P

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit ;)

Du Vicky, du Vicky!

Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av ;)

Who are you?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Dere er klar over at det fremdeles utføres mulesing på merinosauen i Australia? Så bare gå rundt med de stygge skoa deres og bidra til denne groteske dyremishandlingen! Vet du ikke hva mulesing er? Google det, finn gjerne en video. Bon apetit ;)

Du Vicky, du Vicky!

Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av ;)

Who are you?

Søtt av deg å legge merke til det, fint å bli sett for ikke bare en del av hvem man er ;p

Skrevet

Jeg vet godt hva mulesing er, men kan aldri i verden tenke meg at det er brukt på mine uggs. Hvert år kjøper jeg et par til rundt 200 kr, og de varer i ganske nøyaktig to mnd før de går i oppløsning ;)

Pleier alltid å kjøpe fake.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Driter vel i pelsen, men google da vel, se gjerne en film om det, gjerne mens du spiser kveldsen din :-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Du Vicky, du Vicky! Du har virkelig gjort meg nysgjerrig! å gå fra en spydig og ironisk morsom dame til å bli samfunnsbevist ang sauer og bilkjøring, nei dette skjønner jeg ingenting av ;) Who are you?
Søtt av deg å legge merke til det, fint å bli sett for ikke bare en del av hvem man er ;p

Søtt faktisk... hehe!

Og skulle tro du var politiker, ettersom du svarer uten å svare ;)

Skrevet

Døm ikke sauen på krøllene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...