Gå til innhold

Dere som kjøpte reflex dress til 200kr hos barnas hus for rundt 1mnd siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det høst dress eller vinterdress? Fikk den av min søster som ikke var helt sikker selv. Synes den er for tykk til høst dress og for tynn for å være vinter dress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høstdress, men funker på milde vinterdager også (typ -5-6 grader med ull under.)

Skrevet

Nei er ikke den, den har ikke noe mønster den jeg mener

Skrevet

Mener du disse som var ensfarget (iallefall dyp blå) og som er litt vid i midjen? Jeg betale 200 kr for ca en mnd siden.

Jeg mener det er høstdress, men den er ikke tatt i bruk enda da gutten bruker sommerdress enda(vindtett men uten for).

Har kjøpt Kappahls foret vinterdress.

Skrevet

Kjøpte en vinterdress til 200 kr jeg for 1 mnd tid siden. 200 kr. årets modeller:)

Skrevet

Vet ikke om det er den samme du mener, men vi kjøpte nylig dress på barnas hus (nå til 150 kr) til minstejenta her (den er svart og en rosalignende farge).

Jeg var litt usikker selv, men det stod i butikken at det var vinterdress og vi kommer til å bruke den.

Skrevet

Det er en vinterdress, på lik linje som at Reima vinterdress ikke er spesielt tykk. Du skal regulerevmed ull under.

Hilsen ansatt på Barnas hus i Tønsberg :)

Skrevet

Vinterdress!!!

Vinterdresser bør eller skal ikke være så tykke da dette gjør at bevegeligheten til barnet ikke blir behagelig. Reguler med ull og/eller fleeze under.

Skrevet

Dressen til 199,- er en vinterdress!! Høstdresser er helt tynne.

Skrevet
Mener du disse som var ensfarget (iallefall dyp blå) og som er litt vid i midjen? Jeg betale 200 kr for ca en mnd siden. Jeg mener det er høstdress, men den er ikke tatt i bruk enda da gutten bruker sommerdress enda(vindtett men uten for). Har kjøpt Kappahls foret vinterdress.

Stemmer, er den jeg mener, veldig vid i livet, men har heldigvis strikk så den kan strammes inn. Men da er det høst dress? Ser den han hadde i våres sitter som pølseskinn når han har fleece dress under på kalde dager, så usikker på om den kan tas i bruk nå eller om det er for varmt.

Skrevet
Det er en vinterdress, på lik linje som at Reima vinterdress ikke er spesielt tykk. Du skal regulerevmed ull under. Hilsen ansatt på Barnas hus i Tønsberg :)

Søren, da må jeg få kjøpt en dress til da for da blir vel den for varm utover nå

Skrevet
Det er en vinterdress, på lik linje som at Reima vinterdress ikke er spesielt tykk. Du skal regulerevmed ull under. Hilsen ansatt på Barnas hus i Tønsberg :)

Søren, da må jeg få kjøpt en dress til da for da blir vel den for varm utover nå

Du kan sikkert bruke den, men ikke ta mye kær under for hva skal barnet da ha på seg når det virkelig blir kaldt?

Skrevet

Jeg kjøpte den på barnas hus på Alnabru og fikk beskjed om ar det var vinterdress

Skrevet
Mener du disse som var ensfarget (iallefall dyp blå) og som er litt vid i midjen? Jeg betale 200 kr for ca en mnd siden. Jeg mener det er høstdress, men den er ikke tatt i bruk enda da gutten bruker sommerdress enda(vindtett men uten for). Har kjøpt Kappahls foret vinterdress.
Stemmer, er den jeg mener, veldig vid i livet, men har heldigvis strikk så den kan strammes inn. Men da er det høst dress? Ser den han hadde i våres sitter som pølseskinn når han har fleece dress under på kalde dager, så usikker på om den kan tas i bruk nå eller om det er for varmt.

Jeg ser en ansatt mener det er vinterdress, og kanskje det er det. Jeg blir likevel å bruke den til høst/vårdress. Når snøen kommer blir det uansett foret vinterdress på min gutt :)

Skrevet
Du kan sikkert bruke den, men ikke ta mye kær under for hva skal barnet da ha på seg når det virkelig blir kaldt?

Får bare ut på leting etter en rimlig høst dress, ungen må jo ha klær som sitter bra og holder rett temperatur nå, vil jo ikke koke han heller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...