Gå til innhold

Er på rugedag 8 i dag, og minsten her hjemme går å sier at mamma har baby i magen!

Anbefalte innlegg

Helt merkelig! Ingen av ungene vet hva vi holder på med. Vi har heller ikke snakket om det i nærheten av de, eller egentlig ikke i det hele tatt. Ingen mammaer i bhg er gravide så vidt jeg vet, og plutselig i dag begynte han å si det.

Du har baby i magen sa han, en bittebitte liten en...

Nei det tror jeg ikke sa jeg, tror du det ?sa jeg, ja jeg vet det sa han, hehe:-)

Han nevnte det flere ganger.

Krysser fingrene for at min sønn har en 6.sans! For nå går dagene seeeent mot test!

Fortsetter under...

hehe, det var merkelig. og morsomt :) ikke rart du håper på at sønnen din har en sjette sans :)

er selv 8 dpo og 8 dager etter inseminering. absolutt ingen tegn til graviditet. bare veldig ømme pupper, men det er normalt for meg før mensen. heldigvis har jeg hatt mye å gjøre idag. ellers sitter jeg bare foran dataen og googler på det samme om og om igjen (due date, symptomer og lignende). som om jeg leter etter en nettside som kan fortelle meg om jeg er gravid eller ikke :P

lykke til med ventinga!

Endret av all i want is u
Gjest Jente07♥

Ja håper i det lengste at han har rett hehe:-)

Ja denne ventingen er virkelig ikke mye morro altså, hadde nesten glemt hvor gal man blir. Har heldigvis en hektisk jobb og to barn som holder meg veldig opptatt, men når kvelden kommer tenker jeg ikke på annet enn om lillefrøet blir til en liten baby!

Her kjenner jeg heller ikke så mye, litt murringer i magen, og hadde litt stikkinger tidligere, samt at puppene klør av alle ting, men kan liksom ikke huske helt hva jeg kjente de andre gangene heller. Mener det eneste som skilte graviditet fra ikke graviditet var at jeg måtte opp å tisse de siste 2 nettene før testdag. Såfår vente og vente noen dager til, fått testdag til lørdag, så skal prøve å holde meg til da:-)

Lykke til med ventingen til deg også, krysser fingrene for at mensen lar vente på seg og det heller blir en baby i juni:-)

Helt merkelig! Ingen av ungene vet hva vi holder på med. Vi har heller ikke snakket om det i nærheten av de, eller egentlig ikke i det hele tatt. Ingen mammaer i bhg er gravide så vidt jeg vet, og plutselig i dag begynte han å si det. Du har baby i magen sa han, en bittebitte liten en... Nei det tror jeg ikke sa jeg, tror du det ?sa jeg, ja jeg vet det sa han, hehe:-) Han nevnte det flere ganger. Krysser fingrene for at min sønn har en 6.sans! For nå går dagene seeeent mot test!

godt mulig han har rett... barn er mue mer intuitive enn oss voksne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...