Gå til innhold

Bruker noen av mennene deres varmeflaske?

Anbefalte innlegg

Min mann fyller opp en 1 1/2 liters flaske med kokende vann hver natt, og legger den bak ryggen sin. ÅÅÅh, sÅ irriterende altsÅ, hører den skvulpingen nÅr han snur seg, pluss at det er SÅÅ lite mandig. Kjenner jeg mister litt lysten pÅ han av det jeg.. hehe..

Noen av deres menn som bruker det?

Fortsetter under...

Trenger han den for ryggen eller lignende så hvorfor ikke, hva er det som er så lite manndig med det? Jeg bruker stadig varmeflaske pga bekken og ryggen, er det lov for meg fordi jeg er kvinne? :P Be ham fylle den smekkfull bare, så slipper du å høre skvulpinga. Eller vær en omtenksom kone og kjøp en skikkelig varmeflaske til ham som han kan klemme lufta ut av :)

Annonse

Han brukte sønnen vår sin varmeflaske med lyseblå bil rundt, men den tok jeg vekk fra han. Han trenger den ikke for ryggen nei, hadde det i det minste vært det. Han bruker det for at det er så godt, men med en gang jeg vil ligge under samme dyne som han blir det for vaaarmt mener han!!! Haha!! :-)

Hihi, høres ut som noe en gravid kvinne eller gammel mann kunne funnet på å gjøre;) neida, men heldigvis bruker ikke min mann varmeflaske i senga!

Hvorfor hadde det gjort noe om han hadde varmeflaske i senga??? Skjønner ikke problemet. Hadde vært glad om jeg hadde en mann i senga jeg, jeg har bare varmeflaska...

Da foreslår jeg at du kjøper et elektrisk varmebelte til ham! Det skvulper garantert ikke, og i tillegg holder det seg varmt så lenge han selv ønsker det. En vinn - vinn investering!

Endret av Zebrah

Annonse

Gjest meg mamma?
Da foreslår jeg at du kjøper et elektrisk varmebelte til ham! Det skvulper garantert ikke, og i tillegg holder det seg varmt så lenge han selv ønsker det. En vinn - vinn investering!

Det høres smart ut. Hvor får man kjøpt det? Jeg har en mamma som alltid bruker varmepose for vond rygg.

Det høres smart ut. Hvor får man kjøpt det? Jeg har en mamma som alltid bruker varmepose for vond rygg.

Jeg husker ikke helt hvor jeg har sett det, kan det ha vært på Enklere Liv kanskje...

Endret av Zebrah

Ja, min gubbe liker å ha med varmeflaske i senga på kalde vinternetter. Haha :-) Har ikke tenkt på om det er mandig eller ikke må jeg si. Han liker ikke å legge seg i kald seng. Han prøver å prakke på meg det innimellom også, men jeg liker det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...