Gå til innhold

hvor finner man en lue som passer?

Anbefalte innlegg

Gir snart opp det med luer til snuppa, hun har iværtfall 10 forskjellige luer om ikke mer men ingen sitter slik jeg ønsker. . Enten er de for store eller for små, har til å med samme lue i to forskjellige str å den som er minst str blir fort kort i nakken og dekker dårlig ved ørene mens den som er en str større er alt for stor å sklir ned i øya og glipper ved ørene. . har luer fra hm, lindex, reima, villervalla, janus og flere andre merker men har det samme problemet med alle ingen sitter perfekt uansett hvem str jeg tar. . Skulle ønske jeg klarte sy/strikke en lue selv :-P hehe. Flere som har det problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974771-hvor-finner-man-en-lue-som-passer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir snart opp det med luer til snuppa, hun har iværtfall 10 forskjellige luer om ikke mer men ingen sitter slik jeg ønsker. . Enten er de for store eller for små, har til å med samme lue i to forskjellige str å den som er minst str blir fort kort i nakken og dekker dårlig ved ørene mens den som er en str større er alt for stor å sklir ned i øya og glipper ved ørene. . har luer fra hm, lindex, reima, villervalla, janus og flere andre merker men har det samme problemet med alle ingen sitter perfekt uansett hvem str jeg tar. . Skulle ønske jeg klarte sy/strikke en lue selv :-P hehe. Flere som har det problemet?

Kivat;);) Elsker Kivat balaclava luene;);)

Det lurer jeg på også. . Har ingen av de butikkene der i nærheten av der jeg bor. . Fant noen på nettet men aner jo ikke hvem str jeg skal ta, kjedelig å kjøpe en lue til 399 om den ikke passer liksom. . Luer er jo så forskjelligr, snuppa mi har luer alt fra str 0-6 mnd, 74/80, 50, 46/48 , 0-1 år osv. . Å de i minste str er de som passer best og den i 50 . . Hehe så må jo nesten prøve de, kjedelig å bestille å sende tilbake også synes jeg. .

Jeg syr luene selv jeg:) Det er ikke så vanskelig! Gekkoshop selger mønster til luer om du vil prøve deg. Hvis du vil kan du se på linken i signaturen min, det er til facebooksiden min hvor jeg viser fram det jeg syr. :) Kan godt sy på bestilling om du ønsker også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...