Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle sier til meg at de håper det blir jente, jr rekker å bli 7 før lillingen kommer, så "alle" mener jeg får jente siden de mener det er mest fornuftig..... Jeg vil bare ha ett barn til, er ikke nøye med kjønn egentlig. Veldig mye synsing om hva andre bør få synes jeg ;-)

Ja vet. Jeg har to gutter, og alle synes det er SÅ GØY at vi nå ventet jente. Selv hadde jeg håpet på en gutt til;) Misforstå meg rett. Føles bare litt skremmende med at jeg nå må finne ut av jentemamma-rollen. Jeg er jo liksom en guttemamma, det er det jeg kan.. Så er jeg litt redd for at hun ikke får være sammen med brødrene sine.

Ja vet. Jeg har to gutter, og alle synes det er SÅ GØY at vi nå ventet jente. Selv hadde jeg håpet på en gutt til;) Misforstå meg rett. Føles bare litt skremmende med at jeg nå må finne ut av jentemamma-rollen. Jeg er jo liksom en guttemamma, det er det jeg kan.. Så er jeg litt redd for at hun ikke får være sammen med brødrene sine.

Jeg har bare en fra før men tenker mye det samme, gubben og egentlig, godt vi ikke er alene :D

Vi har 2 gutter og er gravid nå i uke 12, hadde vært gøy med ei lita jente for vi har lyst på begge kjønn. Men om vi får gutt nr 3 er han like velkommen. poenget er at vi vil ha 3 barn og dermed er ikke kjønn sånn kjempeviktig :D

Jeg må innrømme at jeg alltid har ønsket meg en av hvert kjønn, så for meg blir det ganske logisk å håpe på det motsatte av det man har fra før.

Men kjønn spiller jo egentlig ingen rolle, det viktigste er at alt går bra.

Sånn var det sist her også, Hadde to jenter fra før og ventet tredje jenta. Jeg var storfornøyd jeg! Men "alle" hadde såklart en mening om at jeg sikkert ønsket meg en gutt...

Kommer vel til å ta helt av denne gangen :D

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Titter inn fra 3.trim :)

Jeg har gutt fra før, kunne jo tenke meg en jente nå (skal ikke lyge). Men egentlig håper jeg på en gutt :P da får storebror en lekekamerat. Da halvbror på 10 ikke bryr seg noe om å leke med han :( der er det bare et ork, og han vil heller se på cartoon, data og spilling på div.

Så en lillebror hadde vert ypperlig :) storebror maser hver dag (til magen) at nå må baby komme ut å leke med han <3 han er 2 :)

Vi får gutt nå, og om vi er så heldige å få et barn til etter så hadde jeg nok holdt en knapp på jente altså, det er muligens litt politisk ukorrekt, men jeg ser på både mine brødre, mannen min og andre menn i mitt liv, de ringer ALDRI mamman sin!! Hvem skal ringe å høre hvordan det går når vi sitter på gamlehjem da???? Hehehehe... :) :)

Jeg er så heldig å ha en av hvert fra før :-) Så denne gangen er ikke kjønnet så viktig for min del!

Men jeg synes kanskje jenta har vært lettere og håndtere enn gutten, så av egosistiske grunner så kanskje jeg ville foretrekke det..

Er med ny pappa denne gangen, og han ønsker seg veldig gjerne en sønn da;-) Så vi får vente i spenning noen uker til!

Har en gutt fra før og alle håper d blir jente denne gangen. Klart d hadde vært kjekt med jente også. Men d spiller ingen rolle. D viktigste er å få en til. Selv føler jeg d blir gutt. Følte d sist gang også.

Vi har begge kjønn, en gutt og to jenter. Jeg må si at jeg ønsker meg en gutt denne gangen. Det er såå lenge siden gutten vår var liten, og en liten prins igjen hadde vært himmelsk :)

Har følelse for gutt også..

MEN, er det ei lita tulle i magen min så er hun like hjertelig velkommen! Jeg ønsker meg et kjønn, og jeg sier det høyt også!

Jeg har to vakre gutter og venter baby nummer tre i november. Vi vet ikke kjønn...

Men, det er det tydeligvis andre som gjør....puh! "Alle" mener det er en jente og håper det er en jente bla bla bla. Jeg får så mange jentekommentarer at jeg er bare dritalei alt som har med kjønn å gjøre. Og folk himler med øynene når vi sier at vi ikke vet hvilket kjønn som ventes.

Er ute og handle søskenvogn etc. og folk jeg ikke kjenner spør og hvilket nr. i rekken, kjønn etc... "Oi, har du to gutter fra før......hehe, det kan bli dyrt, det" sier de da. Jeg "Hæ?" Skjønner jo ikke hva de mener, men joda - da mener de at jenta kommer og når jeg finner ut av det, så kommer jeg til å shoppe alt jeg finner av rosa. Jepp, dream on....

Nei, en frisk bebis vil jeg ha og om tissen går ut eller inn - javel, akkurat det er bestemt for leeeeeeeeeeeeeenge siden og det er ingenitng jeg får gjørt med det.

Og en annen ting - de som ikke kjenner meg føler jeg tror jeg vil ha nr.3 for at jeg håper på jenta.... Da blir jeg så lei meg. Skal jeg gå hen å bli gravid med et tredje barn i håp om at det er et bestemt kjønn.....for så å risiker å bli skuffet?? Nei, vet du hva... Da blir jeg helt sjokkert! Den lille i min mage er sååååå velkommen til oss. Det e jo det lille mennesket vi skal bli kjent med - ikke kjønnet.

Nei, etter 7år med ivf og 16 forsøk i tallet, etter å ha brukt over 1/2mill på å få de 3 barna vi ønsker oss, så skal om ikke annet gudene vite at jeg vil gjerne ha en bittelillebror på lik linje som en jente er velkommen.

Jeg vil ha barnet - ikke kjønnet :)

Når det er sagt, så håper jeg at de som virkelig ønsker seg mer det ene eller det andre får oppleve akkurat det, for det mener jeg må være lov å ønske seg uten at noen henges ut.

Vi er alle forskjellige...

Jeg har selv to venninner om fikk gutt somn nr.2, etter jenter.....og de stakkars ble depreimert og hadde vanskelig for å takle det å få gutt. Fikk så vondt av de. Men i dag elsker de de små prinsene sine som er blitt 2 og 3 år og kunne ikke tenke seg noe annet :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...