Gå til innhold

Hvor mye ser barnet ditt på tv?

Anbefalte innlegg

Datteren min på 15mnd er helt tv-gal! Hvis hun kunne bestemme ville hun ha sett på tv nesten kontinuering... Jeg prøver å begrense det så godt jeg kan, men pappaen er nok litt mindre flink til det når de er alene. Hun ser nå ofte en haltime om morgenen før frokost (mens vi andre løper rundt og steller og står opp...) Etter barnehagen er hun ofte trett og gretten og vil helst se hele tiden... Ser en drømmehagen før hun legger seg, det er vel 20min? Blir ofte en kortere episode av noe rett før middag også, kanskje 10-15min. Føler selv at dette er alt for mye! Blir jo over 1t daglig... Flere som har dette problemet? Eller flere som lar barnet se endel tv? Vi gjør mye annet også altså, prøver så godt jeg kan å finne på noe annet, men hun tar fjernkontrollene og setter seg i sofaen og hyler! Lar henne absolutt ikke få det somhun vil hele tiden, men lett å gi litt etter når man er dønn sliten selv... Og tror som sagt at hun har fått litt dårlige vaner i pappapermen, før så vi jo aldri på tv m henne. Han er en flott far altså, men synes nok det er veldig slitsomt å leke hele tiden..så mistenker altså at det har blitt litt mye tv..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974702-hvor-mye-ser-barnet-ditt-p%C3%A5-tv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...