Gå til innhold

Emmaljunga Nitro

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har erfaring med bruk av Emmaljunga nitro på grus/turstier?

Nytt fra i år er at det går an å kjøpe til vinterhjul. Er ingen i butikken som har erfaring med dette,men de mener i utgangspunktet at småhjulene på nitro er godt nok for vinterføre,og at vinterhjulene derfor ikke er nødvendige.

Erfaringer som dere kan dele?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974695-emmaljunga-nitro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ozone, samme understell som nitro men bedre sittedel ;) Funker fint på grus, men har trillet bedre. Jeg har denne som by/shopping vogn, har en simo duo med store lufthjul som turvogn.

Hei igjen! Takk for svar. Så du mener nitro ikke er egnet for turer på grusstier? Tenkte ikke å kjøpe to vogner :/

Arver bag,så skal velge enten velge city cross eller nitro.

V

Jeg har ozone, samme understell som nitro men bedre sittedel ;) Funker fint på grus, men har trillet bedre. Jeg har denne som by/shopping vogn, har en simo duo med store lufthjul som turvogn.

Hei igjen! Takk for svar. Så du mener nitro ikke er egnet for turer på grusstier? Tenkte ikke å kjøpe to vogner :/

Arver bag,så skal velge enten velge city cross eller nitro.

Joda, nitro funker på grus men du får best trillekomfort på ugjevnt underlag med en vogn med litt større og faste hjul. Så skal du trille mye på grus, snø og ugjevnt underlag samt bare skal ha en vogn så hadde jeg heller valgt city cross :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...