Gå til innhold

Jippi :) baby ligger med hodet godt nede (bank i bordet)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Kommer fra jordmortime nå :)

Hjertelyd lå på 140 og da hun kjente etter leiet sa hun at baby lå godt nedi bekkenet og rumpa i ribbeina :)

Jeg er bare 31+2 men krysser alt som er å krysse at baby holder seg med hode ned :)

Fortsetter under...

Samme her og,lå godt ned i bekkenet da jeg var hos jordmor når jeg var 31+0, jordmor sa at hun aldri hadde opplevd at babyen snudde seg når den først lå så lang nede :) håper også at hun kommer før :)

Gjest Mammantil2prinser

Samme som meg da:) lå med hodet laaangt ned, er bare 31 uker jeg og, men regner med lille kommer før tida:) gleeeeder mg:)

Er ganske blå på slike ting (selv med nr 2).

Men en trenger ikke å føde før tiden selv om baby er godt nedi bekken, eller? Eller er liksom baby "klar" når den har plantet seg der nede? :)

Sorry hvis dette ble klønete skrevet :P

Babyn kan ligge i hodeleie lenge før fødsel:) De kan snu seg under fødsel også, nr 3 her lå i seteleie da fødselen startet, men snudde seg før hun kom ut:) er du flergangsfødende så trenger de ikke å feste seg før fødselen starter:)

Men jeg har fått en på termin og de to siste 3 uker før, så vil tro at nr 4 også kommer før termin:) og bra er det for jeg begynner å bli leeeeeei..... er skikkelig dårlig på å gå gravid :) og ikke verdens mest tålmodigste person :) men en 6-7 uker til kan jeg klare;)

Annonse

Eldste her lå nedover nesten hele svangerskapet,og lå festet de 6 siste ukene. Nummer to lå de siste ukene med hode ned, men festet seg aldri. Jordmor sa ikke noe om at denne i magen nå var festet ( det er vell som regel bare førstemann som gjør det har jeg hørt) men jordmor sa hun lå så langt ned i bekkenet så hun kom til å ligge slik nå. Magen sank i uke 30, og kan jo se for meg å gå slik til termin, men håper at hun kommer ett par uker før ;) har mye kynnere og nedpress,også når jeg sitter og slapper av, og synes å huske at det var slik det var på slutten, de 2-3 siste ukene de andre gangene.. Har nå 7,5 uke igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...