Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Hvor kjøpte dere kjøkken og er dere fornøyd? Har sett på både IKEA, kvik, hth, norema, sigdal... Noen som har erfaringer med disse leverandørene? Bra? Dårlig? Vi bor i et gammelt hus og vil ha et kjøkken som passer til huset... Noen som har tips til hvor vi kan få inspirasjon? Hva er deres beste råd til en som er heeeelt uerfaren med alt som angår oppussing? :-)
Førstemann Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 HTH er ihvertfall helt "umulig" å montere selv. Har vært veldig uheldig med leveransen derfra, men er veldig fornøyd med selve kjøkkenet. Vi fikk tegninger og tilbud fra de du nevner bortsett fra kvik. Gikk for den leverandøren som hadde den beste løsningen, synes det ble forholdsvis likt i pris. Ikea lå nok noe under, men der fikk vi ikke løsningen til å gå opp slik vi ville ha den. De har heller ikke den modellen vi gikk for.
*piami* Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Vi kjøpte rett og slett fra IKEA. Rimelig og kjempeenkelt og montere, selv jeg i 8 mnd fikk skrudd sammen ett par skap:) Ble veldig fornøyd.
MarshOfDecay Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Har pusset opp tre kjøkken, og har brukt IKEA hver gang. Lett å sette sammen, 20 års garanti og masse smarte løsninger. Jeg kommer aldri til å gå for noe annet
Miltus Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Forrige hus hadde vi norema, ikke fornøyd i det hele tatt!! Lite serviceinnstilte!! Og dyrt! I dette huset skal vi ha hth, foreløpig veldig fornøyd:)
Netti*** Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Tremo kjøkken må du styre langt unna. De har lovt siden mars å komme å rette opp i småfeil. De som har montert kjøkkenet. Hver gang man ringer så skal det komme en montør innen 2 uker. Er mange uker siden mars!!!!! Så Tremo anbefales ikke. IKEA har vi i ulleieleiligheta. Syns skap og skuffer fort blir slarkete. Så er ikke så fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Holder også på å pusse opp kjøkken. Noen med erfaring fra designa kjøkken?
Hybelkanina Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Vi har IKEA både på vårt eget kjøkken og i utleieleiligheten vår. Veldig fornøyd med det, både kvaliteten og løsningene. Ville styrt unna Norema ihvertfall, det er uforholdsmessig dyrt i forhold til kvalitet og service.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Vi har HTH hjemme, og er fornøyd med det. Var ikke flatpakket, da. Har montert utallige Ikea-kjøkken i leiligheter vi har pusset opp for salg, og er veldig enkelt å jobbe med. God kvalitet, og hadde jeg funnet frontene jeg ville ha hjemme der, hadde vi hatt det her og. Når du har gammelt hus er det greit å huske på at vegger og gulv sannsynligvis ikker er helt rette. Så enten må man belage seg på en god del grunnarbeid før montering, evt bruke tid på tilpasning under montering. Om dere har ti tommeltotter kan det være greit å få hjelp til, noe som ofte inngår hos de "dyre", som Norema og Sigdal. Iallefall Norema pleier å kjøre kampanjer med gratis montering. Er dere handy er det ikke noe problem:-) Kjenner flere som er fornøyd med Kvik og. Synes det xl-konseptet deres er bra, og kunne godt tenkt meg det og:-) Men da vi bygde var det HTH som hadde de frontene vi ville ha, så da ble det sånn:-) Synes forøvrig Crown har mye lekkert, men de er dyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå