nelen Skrevet 25. september 2012 #1 Del Skrevet 25. september 2012 Dagmamma til to (Mila på 15 mnd og Mathis 12 mnd) søker et barn til å passe. Jeg er fransk (samboer med en svenske). Jeg snakker engelsk, spansk og har gode kunnskaper i norsk. Jeg bor i et hos med stor hage i øvre Ljanskollvei. Jeg har mye erfaring med barn. Jeg lager mat til barna og alt er laget fra bunnen av. (Yogurt, grøt, grønnsakspuré, små quiche og andre måltider tilpasset alderen på barnet, fruktjus, smoothies...). Jeg garanterer at barna får gjort manuelle aktiviteter, sang, gå turer, litt hagearbeid (hvert barn vil få sin egen tomatbusk, paprikabusk, og plante sine egne gullerøtter som de kan ta med seg hjem når grønnsakene er modne), og litt matlaging da jeg ønsker å lære barna hvor maten de spiser kommer fra. Jeg har et prosjekt om å åpne en familiebarnehage til neste år. Hvis du skulle ønske mer informasjon, vennligst ta kontakt. Jeg er ledig fra d.d. 40085896 [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974660-ledig-dagmamma-i-oslo-nordstrand-sondre-nordstrand/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå