Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Melkesjokolade med maltitol (som har avførende effekt). Driter som bare det, og raser ned i vekt. Spiser 100 gram om dagen. Vet at det sikkert ikke er så sunt da, og har egentlig bestemt meg for å slutte, bare ikke klart det enda.
happiness4life Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Hva heter den og hvor kan den kjøpes?
what a drittkjerring Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Melkesjokolade med maltitol (som har avførende effekt). Driter som bare det, og raser ned i vekt. Spiser 100 gram om dagen. Vet at det sikkert ikke er så sunt da, og har egentlig bestemt meg for å slutte, bare ikke klart det enda. Er det Cavalier sjokoladen du mener? Den er ekkel
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Nei, det er den fra cloetta som selges på rema. Kjempegod
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Sukker er en skikkelig værsting i vektoppgang. Om folk hadde kuttet ut brus, godteri og kaker midt i uka, hadde de merket stor forskjell. De første to ukene er skikkelig ille, til sukkeret er ute av kroppen, men etter det går det så fint så. Om du må ha søtning i kaffen eller teen, prøv Stevia som hverken øker blodsukkerstigning eller har kcal. Tror ikke at midler som får deg til å løpe på do, vil gi varig vektnedgang. Bedre å ta det sakte, og legge om kostholdet
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Nei, det er den fra cloetta som selges på rema. Kjempegod Har de begynt å selge den igjen nå? Den er knall!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Spiser du helt vanlig ellers? Heter den no spesielt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Overraskende stor mengde med folk som skal kjøpe seg samme sjokolade for å drite av seg kilo. Funker sikkert å bruke parafin også, hvis dere tenker at det er løsningen for en sunn vektnedgang...
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Overraskende stor mengde med folk som skal kjøpe seg samme sjokolade for å drite av seg kilo. Funker sikkert å bruke parafin også, hvis dere tenker at det er løsningen for en sunn vektnedgang... Driter (ba dum tsss) vel i hva andre synes om hvordan jeg går ned i vekt. Om jeg vil drite av meg kilo, så må jeg vel få gjøre det. Ikke HI.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Overraskende stor mengde med folk som skal kjøpe seg samme sjokolade for å drite av seg kilo. Funker sikkert å bruke parafin også, hvis dere tenker at det er løsningen for en sunn vektnedgang... Driter (ba dum tsss) vel i hva andre synes om hvordan jeg går ned i vekt. Om jeg vil drite av meg kilo, så må jeg vel få gjøre det. Ikke HI. Joda, men du er klar over at det faktisk er helsemessig en skikkelig dårlig ide? Ikke fordi det ikke er bra å spise 100 g sjokolade hver dag (selv om den er sukkerfri), men fordi det å fremprovosere avføring så ofte gjør at du ikke får i deg det du trenger av næringsstoffer. Karen Carpenter døde av anorexi og overforbruk av avføringsmidler... Ja, det er satt på spissen, men det er jo ditt innlegg også, så hey!
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Joda, men du er klar over at det faktisk er helsemessig en skikkelig dårlig ide? Ikke fordi det ikke er bra å spise 100 g sjokolade hver dag (selv om den er sukkerfri), men fordi det å fremprovosere avføring så ofte gjør at du ikke får i deg det du trenger av næringsstoffer. Karen Carpenter døde av anorexi og overforbruk av avføringsmidler... Ja, det er satt på spissen, men det er jo ditt innlegg også, så hey! Ser ikke helt hvordan mitt innlegg var satt på spissen, men.. Hey! Har ikke påstått at det er en god idè. Var mer en kommentar til at folk absolutt skal bry seg med hva andre spiser, hvor ofte de driter og andres trening.
Gidder ikke! Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Hehe, greit nok at maltitol er avførende ved stort inntak, men det blir vel litt voldsomt å sammenligne med avføringsmiddel og hun som døde? Litt søkt. For mye av det meste kan være farlig, men jeg tror neppe at 100 gram sukkerfri sjokolade om dagen kan ødelegge vanvittig så mye
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Hehe, greit nok at maltitol er avførende ved stort inntak, men det blir vel litt voldsomt å sammenligne med avføringsmiddel og hun som døde? Litt søkt. Nå sa denne personen at det var satt "på spissen", gjorde hun ikke? Jeg synes hun (eller han?) har et godt poeng faktisk. Og 100 gram sjokolade om dagen er ALT for mye faktisk.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 flott for deg.Personlig hadde jeg gått opp fordi jeg ikke tåler karbohydrater og den har sykt mye..hvis du vil drite mye kan du kjøpe sunnere alternativ på apoteket:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Det er ikke mye karbohydrater i den 12 gram i plata såvidt jeg kan se.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. september 2012 #16 Skrevet 25. september 2012 I en tråd hvor hovedinnlegger selv sier at hun går ned i vekt fordi hun spiser sukkerfri melkesjokolade med avførende effekt, og folk synes det høres ut som en super måte og gå ned i vekt, og lurer på hvilket merke hun stapper i seg, må det være rom til å reagere. Hvis det er sånn folk tenker å gå ned i vekt, lurer jeg på hvordan de skal vedlikeholde det, siden de åpenlyst ikke har planer om å endre på matvanene sine. Med mindre de har planer om å gå på avføringsmidler fast, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå